Nekad Walter9185 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Walter9185

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/walleballe123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Walter

Vad är ditt discord namn? Walter_#0538

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Åke Jonsson och är 37 år gammal. Han hade en tuff uppväxt och bodde på barnhem, utan kontakt med sina föräldrar. Han kom in i kriminaliteten i tidig ålder och hamnade på barnhem. Han har sen dess försökt att hamna på rätt bana i livet och skaffa sig ett riktigt jobb. Han jobbar nu på Postnord men han vill allra helst bli bilförsäljare hos en exklusiv firma såsom Brittas lyc och sportbilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med en seriös och mogen roleplay där jag värnar om andra spelare. Då jag själv är trött på trolls, lallande och oseriösa RP-are är det inget jag själv kommer bidra med utan kommer motverka!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att detta verkar som en kul server, det ser ut som mer stabil personer i denna server än i andra för i andra är alla so ologiska och moddar men från var jag vet att spelat utan whitelist så är alla i servern jag mött ganska cool och rolig. Jag har provat massa andra men inte spelat så mycket på andra, t ex snöstaden.

Hur hittade du Unive? Browsade igenom svenska FiveM servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt och att bli en rik och framgpngsrik bilförsäljare. Jag vill också bidra med bra RP pch ge en roligare upplevelse till andra spelare

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelade på FärjestadenRP som nu är nedstängt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka