Accepterad walter123 | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

walter123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198305938902/

Vad är ditt namn i verkligheten? Walter palmgren

Vad är ditt discord namn? WALLE#4620

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gogge Larsson och han är 28 år gammal. gogge bakgrund i livet är rätt speciell eftersom det har hänt mycket i hans liv. När han bara var 7 år gammal så dog båda hans föräldrar i en olycka på motorvägen. Efter deras död fick gogge bo hos hans farmor och farfar. Han trivdes bra hos hans farmor och farfar och dem tog väl hand om han. När Gogge blev äldre runt 16 års åldern började Gogge träffa mer kompisar sent om kvällarna. Gogge började där med hitta på med mer olagligheter men insåg snabbt att det inte var något som skulle hålla i längden. Gogge är en väldigt glad kille och han tycker om att äventyra och utforska nya ställen. Gogge älskar även bilar och han är rätt glad i att fixa upp sin bil om den går sönder. Efter Gogge hade gått i skolan började han jobba, Gogge var mekaniker när han börja jobba. Gogge träffade en gång mycket fin kvinna som hette Ulla. Ulla var Gogge första kärlek och även den ända. Gogge var förälskad i Ulla och runt 25 års åldern så skaffade Ulla och Gogge barn. En kille som dem döpte till Greger. Men tyvärr är inte Gogge och Ulla gifta längre idag. Ulla hade tydligen hittat någon ny kille som var bättre än Gogge och lämnade då honom. Gogge är nu 28 år gammal och vill testa på något nytt. Kanske börja jobba som mekaniker igen, han vill träffa nya kompisar. Han vill även utforska för det är ett stort intresse för Gogge gillar och jaga på fritiden med sin pappa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna bidra med bra rp och om jag blir medlem så kommer jag kunna få ut mer rp tex börja jobba på meko med mera för at få en rolig rp måste man utesluta att känna pengar och vara bäst det är det sociala rp som kommer bli roligas i längden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer utgå med en rolig seriöst rp. min karaktär är skånsk och en gå gubbe som vill ha nya kompisar. jag kommer göra så andra får ett bra känsla när dom rpar med mig . jag kommer vilja att folk ksk tar efter mig så det blir ett roligt rp tex på meko

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska behöva vinna er scenario för att ha ett roligt rp man ska kunnat ta motgångar som att polisen tar en för någon man ksk inte gjort men dom kanske tror att det är du och deras bevisning e bara på dig

Hur hittade du Unive? har spelat här länge innan men den så sluta min dator fungera

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka