Accepterad Fc syrianska | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fc syrianska

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? FC syrianska#4925

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gogge Isa och är född 1995 02 03. Gogge hade en dröm att bli proffsfotbollspelare men det sket sig för han börja träffa tjejer och la ner tid på annat skit som droger och vapen. Han ville ta tag i livet så han börja plugga och plugga tills han fick högre betyg så han kunde skaffa sig ett yrke. Gogge hade en bror men ingen mamma och pappa hans bror hette Gabriel men kallades gabbe, Gogge börja plugga till polis och försökte allt vad han hade. Gogge lyckades och kom in i polisskola och det var nu dags för att ta tag i livet. Gogge börja se en tjej och dom blev närmare och närmare, dom gifte sig till slut och skaffade ett barn som hette Fadi. Gogge kom in som polis och kände nu att livet e klart, Gogge är så lycklig över sitt liv nu och ska spara sin lön för att ge sin lillebror pengar. Gogge är nu klar med livet och känner att han har allting, Gogge fick en nyhet av sin chef att han kommer bli 4 års assistent när som helst och han är så taggad. Gogge lever det lyckligaste livet som möjligt nu

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra till bra polisrp, rp, och även rolig rp till motparterna alltså vid rån då jag ska studera till polis att kriminella även ska få ha kul och att båda sidorna ska få ha de roligaste som möjligt. Jag kommer bidra med en hög rp nivå alltså ingen halv ooc som skostorlek eller något. Jag kom till unive för en seriös resa och hoppas att det går så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att båda parterna alltså du och motståndarna ska ha lika kul och att du inte kör för makt för då blir det pwg2 och det blir en ban på det

Hur hittade du Unive? Genom min kusin som spelar på servern.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka