Walter D
Icke Medlem
- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården
Vad heter du IRL? Walter
Vad heter du på discord? Walter11
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 2 och ett halvt år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är ju redan men i sjvledning och rekryterare och har jobbat där i ett halvår. Så jag kan hur man anställer folk och hur man ska agera proffsigt. Kommer ej ta in nån i sjukvården som inte kan någonting inom sjukvården. Jag kommer vara mycket aktiv och peppa.
Jag kommer också att fixa med utbildningar och dcn kommer alltså fixa så att de blir mycket mer utbildare och utbildningar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är översköterska och har jobbat på sjukvården i ett halvår. Så jag är kunnig inom sjukvården. Jag har helikopter licenser och bil så kan de också. Jag kommer också se till att alla trivs på sin arbetsplats.
Hur ofta kommer du vara inne? 3-4timmat per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja. Ni kan lägga ner min kriminalvården sak om jag blir godkänd.
Vad heter du IRL? Walter
Vad heter du på discord? Walter11
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 2 och ett halvt år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är ju redan men i sjvledning och rekryterare och har jobbat där i ett halvår. Så jag kan hur man anställer folk och hur man ska agera proffsigt. Kommer ej ta in nån i sjukvården som inte kan någonting inom sjukvården. Jag kommer vara mycket aktiv och peppa.
Jag kommer också att fixa med utbildningar och dcn kommer alltså fixa så att de blir mycket mer utbildare och utbildningar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är översköterska och har jobbat på sjukvården i ett halvår. Så jag är kunnig inom sjukvården. Jag har helikopter licenser och bil så kan de också. Jag kommer också se till att alla trivs på sin arbetsplats.
Hur ofta kommer du vara inne? 3-4timmat per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja. Ni kan lägga ner min kriminalvården sak om jag blir godkänd.
Senast ändrad: