Ej Antagen Walter D | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Walter D

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Walter

Vad heter du på discord? Walter11

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 2 och ett halvt år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är ju redan men i sjvledning och rekryterare och har jobbat där i ett halvår. Så jag kan hur man anställer folk och hur man ska agera proffsigt. Kommer ej ta in nån i sjukvården som inte kan någonting inom sjukvården. Jag kommer vara mycket aktiv och peppa.
Jag kommer också att fixa med utbildningar och dcn kommer alltså fixa så att de blir mycket mer utbildare och utbildningar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är översköterska och har jobbat på sjukvården i ett halvår. Så jag är kunnig inom sjukvården. Jag har helikopter licenser och bil så kan de också. Jag kommer också se till att alla trivs på sin arbetsplats.

Hur ofta kommer du vara inne? 3-4timmat per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja. Ni kan lägga ner min kriminalvården sak om jag blir godkänd.

Senast ändrad:
-rep Tycker du borde ha lagt ner lite mer tid på din ansökan och visa varför du verkligen ska bli sjukvårds chef , chef på sjukvården är ändå en rätt så stor position

-rep Om du nu är med i sjukvårdsledningen så tycker jag att du dels borde utveckla din ansökan mycket mycket mera. Du borde också visa mera kompetens inom yrket! Inget illa menat =)

-rep Tycker du borde ha lagt ner lite mer tid på din ansökan och visa varför du verkligen ska bli sjukvårds chef , chef på sjukvården är ändå en rätt så stor position
Jag är dyslektiker la en halvtimme på ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka