Dubbelpost Walter D | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Walter D

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Walter

Vad heter du på discord? Walter11

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att det är kul att kunna göra nytta. Sen ser jag också många som är icke medlemmar och de kan inte rpa så bra så jag hoppas att kunna lösa det hela att de blir medlemmar och läster våra regler

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en rättvis person som är bestämd men glad. Jag accepterar inte folk men outvecklad ansökan eller lallig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara lite bestämd men ändå glad och snäll tycker jag. Man ska inte vara elak mobbas eller sånt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Förklara gärna fråga senare fattar ej

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna unives regler vara mogen inte vara lallig man ska kunna ta ansvar för saker och vara en trevlig individ

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag vill att så många som möjligt ska bli godkända på ansökan så att de läser reglerna ordentligt och lär sig vara as bra på att rpa

Hur ser din aktivitetet ut? 2-3timmar om dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej hoppas bara på det bästa:)

Sätter din Medlemskap Ansvarig ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka