Nekad Wakke | Ban Överklagan [Lillavilllekulla]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wakke

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198364030368/

Ditt Hex-ID: steam:11000011810f5a0

Vad är din discord tagg? Waky#2544

Vem var det som bannade dig? lillavillekulla heter staffen som bannade mig.

Bild på banmeddelande: image_2023-04-15_012646086.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte gjorde ett bra scenario, och det står jag för. Jag rånade en kille och jag såg verkligen inte hans /me hade jag sett den hade scenariot sett annorlunda ut. Staffs valde att banna mig för att jag inte hade planerat rånet så bra. Det var ett väldigt kort rån jag gjorde, jag hade inte nån social RP. Jag snackade knappt med grabben när jag rånade honom. Detta kommer aldirg förekomma igen. Det kan jag lova, nästa gång jag gör ett personrån eller liknande ska jag ha planerat scenariot, tänka exakt hur det ska gå till innan jag gör handlingen. Jag ska göra ett lite längre rån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och frågade om folk ville ha skjuts, när jag väl får en person som vill ha skjuts så åker jag till ett lite avskild ställe där jag gör ett personrån på personerna som vill ha skjuts. (Jag vill ha kontanter) Tillslut var det en som ville ha skjuts och jag körde honom till ett lite mer avskild ställe. jag kliver ur min bil och säger något som "Ut ur bilen" Jag har även uppe kniv i handen. Personen hoppar ut. Sedan i support får jag reda på att han skriver något i form av "slår han i bakhuvudet" Det var något sånt ialafall. Såg verkligen inte att han hade skrivit en /me men om jag hade sett det så hade scenariot sett annorlunda ut. Men iaf, jag tar honom runt halsen, jag ber honom att ta upp händerna. Han tar upp sina händer och jag börjar söka igenom honom. Jag ser att han har två basebollträn på sig så jag tar dem. Så om jag förlorar min kniv på något sätt kan jag använda dem. Så jag tar dem och sedan åker iväg. Snackade inte så mycket med grabben under rånet. Men iaf jag åker iväg och ungefär 4 minuter senare eller något sånt blir jag bannad. Var väldigt stressad också. För att han hade en lite kortare ped så jag kunde inte kolla bak och kolla om han ringde nån. Så jag var väldigt stressad och ville att rånet skulle gå snabbt, för det kändes som han hade skickat en GPS till någon av hans vänner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Jag gjorde fel, men det var för jag var väldigt stressad. Jag står för mina misstag och ber ursäkt om jag gjorde fel. Jag ber verkligen om ursäk och hoppas verkligen att vi hade kunnat göra om scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare. Det var när jag var ny till rollspel, och jag visste inte hur man skulle agera osv. Så jag tjuvkopplade bilar på piren osv. Efter varje sån ban jag fick så har jag aldrig begått ett sådant regelbrott igen. Jag lär mig av mina banns. Precis Som jag har lärt mig om denna bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första hade jag kunnat ha lite mer social RP och snacka med personen lite mer under rånet så det skulle bli roligt för båda motparterna. Också att jag kunnat ha lite mer uppsikt, för ag såg faktiskt inte att han skrev en /me det lpvar jag. Jag såg verkligen inte det. Jag hade också kunnat åka till en lite mer diskret plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska dra ut lite på scenrion, göra längre och mer utvecklade / planerade scenarion. Samt ha lite mer social RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

du måste tänka på att göra mer utvecklade scenarion vilket du inte gjorde i detta fallet, därför kommer jag att neka din ban överklagan och du kommer behöva vänta ut din tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka