Nekad Wakez | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wakez

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? wakez7940

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Lars Andersson är 21 år gammal han gillar att träna och har stort intresse för bilar. Hans mål i denna stad är att kunna leva ett bra liv. För hans uppväxt har inte varit så rolig. Lars är väldigt omtänksam, Bryr sig väligt mycket om andra folk. Han bryr sig nåstan men om sina vänner en han själv. Uppväxt, Född i stockholm. Han levde faktiskt ett bra liv hans pappa var polis och hans mamma var polis. Men det roliga tog slut när Lars var ungefär 10 år gammal då hans pappa var med om en bilkrock och dog senare av sina skador. Hans mamma var också svårt skadad. När Lars var ungefär 14 år så gick hans mamma bort. Efter det så var hans största dröm som vuxen att bli polis. Och han låg även bara i sin säng och grät. Han gjorde inget annat. Idag är hans största dröm att gå med i ett kriminellt gäng eller på något sätt vara kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett bra och sariöst rp som gör det roligt för alla andra som spelar och gör så att folk tycker det är roligare att spela på unive bidrar med en snäll och rolig miljö som gör att flera tycker det är roligt att köra på unive, Jag vill vara med att bidra till en rolig server och vara med om roliga saker och ge fedback så servern kan förbättras så att när jag/jag ser andra göra fel eller buggar,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger t,ex att det är en skottlossning och för 2 dagar sedan i ett annat skottlossning scenario så döda mitt gäng dem vi sköt mot och tog deras vapen och nu har dem skaffat nya och då kan jag välja att kanske inte träffa alla skott jag väljer att skjuta mot dem för att dem ska ha roligt i detta scenariot. (MAN SKA SPELA FÖR ATT HA ROLIGT OCH FÖR ATT DET SKA VARA VÄRLIGT INTE BARA FÖR ATT VINNA OCH BLI STÖRT)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? c logg man lämnar för att inte förlora scenario eller för att man inte vill förlora ett item man har i sitt inventory

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag jag har spelat på denna server väldigt många gånger jag började i 2020 sedan har jag spelat på andra serverar med! så jag har erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka