Nekad Wahlbeck | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wahlbeck

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 27 Juni 2006

Vad heter du på discord? wahlbeck#5561

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 250h

Hur aktiv kommer du att vara? Några timmar varje dag om inget har hänt irl.

Vad heter du? James

Hur gammal är du? 2000-06-27

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag är simkunnig och har kunna simma sen jag var 5år

Varför vill du bli polis? För jag är väldigt intresserad av poliser och tycker det skulle vara kul att komma mer in i det och lära mig ännu mer inom poliskåren. Och jag är väldigt motiverad och när jag gör saker så gör jag det helhjärtat och att jag vill uppleva den där känslan när man har gjort ett bra jobb och känner att man har räddat ens liv och att man är en bra person som visar att man bidrar till något bra i samhället. Och jag kommer kunna vara väldigt bra som polis och jag är väldigt samarbetsvillig med alla personer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att få stopp på all kriminalitet i staden och att alla ska kunna känna sig trygga där de bor. Och visa alla att de är lika mycket värda och att man ska känna att man har gjort något rätt för samhället.

Vad vet du om yrket i helhet? Inte så mycket men kan ändå lite om lagar och sånt tycker det är väldigt intressant. Och hur vissa ranger är och hur de får bete sig. Och att man ska kunna göra samhället till en tryggare plats och kunna dokumentera andra brott.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag vet lite grann om lagar och sånt och hur vissa situationer kan gå till.

Hur är du som person? Jag är en väldigt social person som gillar att vara med vänner och ha kul. Men är också väldigt noggrann med vad man får och inte göra i samhället. Och är väldigt intresserad av poliser överlag och hur de arbetar och hjälper folk i samhället. Och jag är väldigt bra på att ta stressiga situationer och inte att få panik.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget speciellt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka