Accepterad waguchampangemode | Ban Överklagan (Flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

waguchampangemode

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
72
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199178750098/

Ditt Hex-ID: steam:110000148a09892

Vad är din discord tagg? waguchampangemode#4787

Vem var det som bannade dig? Flake

Bild på banmeddelande: traditional-raw-dry-aged-wagyu-tomahawk-shutterstock_1378154147.jpg GÅr inte att göra en

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa Kareem pacdon ingame jag trodde han hette pacdon i efternamn då många heter samma på dc och Ig och tyckte pacdon var ett valid efternamn men jag gjorde inga resarch och det kom fram sen att jag fick ban för han ej hette de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte bil. Jag ringde opsen och fråga vart dom dumpade Kareem han jag prata med visste inte vem det var så då sa jag Kareem pacdon då jag trodde pacdon var hans efternamn. det var väll typ de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banen är korrekt då jag inte gjorde mina reserch om hans efternamn är jävligt dålig på namn så har aldrig koll på polarnas efternamn irl liksom. Detta gör så jag gissar mig fram och i detta fallet blev det helt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för lite allt möjligt 9/10 fall har jag lärt mig något av det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte säga pacdon. Barfa sagt kareem och skitit i pacdon jag var ju inte säker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vara säker på vad folk heter innan man talar så det inte blir fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka