Nekad waguchampangemode | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waguchampangemode

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
72
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199178750098/

Ditt Hex-ID: steam:110000148a09892

Vad är din discord tagg? wangutangu

Vem var det som bannade dig? 320 sigged

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-27 143127.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig då jag var en extremt dålig spelare under min sista period på unive jag valde att göra montage och bryta mot alla krim regler thx, Suntförnuft, Fearrp, Stormning, skottmontage detta var några av dom anledningarna till varför dom bannade mig jag känner nu efter 10 månader att jag vill tbx och vissa att jag är bättre än sådär och kommer vara en mycket bättre spelare för communityt jag har förändrats som person till det bättre blivit mognare med tiden som gått och jag vetverkligen att om jag får en till chans att komma tbx till unive så kommer jag vara en bra spelare som följer reglerna såklart och vissa att jag kan rpa bra och kan vara en bra spelare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade inget o göra den dagen hade några vänner då som ville göra montage osv jag hakade tyvärr på detta och det är något som jag ångrar groft inom mig och jag vet att jag kan bättre än så. Sen åkte vi runt i skjöt i ungefär 10 timmar och en efter en ryckte och jag forsatte vilket jag absolut inte bordit och vet om idag att det var fel att ens börja skjuta Sen blev jag inkallad i support jag var väldigt otreevlig och respektlös mot staffsen vilket var ett uselt beetende från mig och skäms när jag ser tbx till dom dagarna pågrund av hur jag beetede mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt och jag gorde massa med fel och ber verkligen om ursäkt för mitt dåliga beetende och vill nu 10 månader senare att vissa att jag kan bättre jag vill vissa att jag har blivit en bättre människa och bevisa för unive att jag kan bidra med rolig och bra rp och hoppas verkligen ni förstår att jag har förbättrats mig även om det jag gjorde var extremt fult gjort av mig men vill vissa för hela unive att jag har blivit bättre och kan Rpa bättre för jag vet att jag kan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad massor med gånger tidigare och under dessa 3/4 år så har jag lärt mig massor både inom rp och utanför rp då gemenskapen på unive är fantastisk och något jag saknar. Varje gång jag har blivit bannad har jag försökt att förbättra mig och varje gång lärde jag mig något sen har jag inte förståt alla mina bans och då har det varit svårt att reflektera över det men overall så har jag lärt mig extremt mycket hur rpa SKA gå till och jag vet hur det funkar och hur man bidrar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra massor annorlunda och jag vet att jag har refelekterat mycket över detta och lärt mig massor. Istället för att skjuta med mina dåvarande vänner så skulle jag inte gjort det jag skulle forsatt spela på unive som jag gjorde innan eller tagit en paus eller helt enkelt inte brytit mot fear rp suntförnuft stormning av gänghus och min brutala dåliga RP som jag hade den dagen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor reflekterat över vad som ska förbättras har jag nog gjort runt 50 gånger om inte mer och har blivit en mycket bättre menniska sen jag gjorde detta och vill nu bevisa för hela unive att jag kan rpa och kan rpa riktigt bra och vill visas att jag kan bidra postift och göra bra senarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka