Nekad waguchampangemode | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waguchampangemode

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
72
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198841823841/

Ditt Hex-ID: steam:1100001348b8261

Vad är din discord tagg? wanggyun#0

Vem var det som bannade dig? Sigged och 320 sen tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmavbild 2023-12-24 kl. 17.46.40.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig pågrund av att jag inte tänkte jag dödade 30perspner på 24timmae och var under dom dom sista dagarna en riktig problemspelare jag skapade problem och har nu förstått vilket stort problem jag var under den tiden. Det som hände var var att jag sket i reglerna vilket var extremt efterblivet. Många av mina dåvarande vänner som jag hade valde att antingen göra terrodåd eller gå och göra något brutalt jag hade typ inga vänner kvar på unive och tänkte där och då att jag ska gå vidare denna tanken har jag nu fått käkat upp senaste 6 månaderna där jag insett att det valet jag gjorde med att skita i reglerna framförallt inom krimrpn. Det beslutet ångrar jag och gjort senaste halvåret

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade åkt runt och Skjutit med några vet knappt vilka då jag var helt okryddad och spelade unive som någon server där man får skjuta hur mycket man vill. Blev inkallad i support och där visade dom upp logsen och blev bannad för problemspelare vilket jag även var

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är helt korrek jag gjorde inte lite fel utan mycket jag har försökt ignorera unive senaste halvåret men det har inte gått minnena kommer upp gemenskapen och hela serven är något extra så jag har saknat den och fått verkligen ånger över det jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare allldeles för många gånger och varje gång försöker jag lära mig ibland går det bra ibland går det sämre. Har kommit fram till om jag får en chans till och ni tror att jag kan förbättrammig så ska jag börja om på nytt ny karaktär helt nytt sätt att rpa på och göra om mina misstag och visa att jag kan bättre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra 1000saker annorlunda en av dom frågorna jag ställer mig själv ofta är varför gjorde du såhär. Jag har kommit fram till ett svar och det är att alla gick vidare från unive jag hade inga vänner typ och visste inte hur jag skulle få mer vänner igenom unive vilket är väldigt dumt då jag fått flertal vänner som jag träffat irl som thx Emanuel och morre som jag har inspirerats mycket av hur dom rpar. Men istället för att bara köra så skulle jag stannat upp hur kommer detta beslutet påverka mig om 3 månader. Fick äta upp det och tänkt väldigt ofta på vad som borde förbättrats och det är att jag inte tänker gör först tänker sen har jobbat mycket på mig själv senaste 2 månaderna och har blivit lite mer mogen i hjärnan började gymnasium och fått mer ansvar kring skolan som även hjälp mig att förbättra mig själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att i alla lägen ska man tänka innan man gör jag gjorde tvärt om och det är därför jag sitter i denna positionen. Had ekar kunnat ändra tiden hade jag såklart gjort det. Har även lärt mig bättre kring hur man ska rpa och vad riktigt rollspel innebär det innebär inte jaga gäng skjuta utan vara en rolig person speciell karaktär och unik som vill ha roligt. Har kört mig att kul kan man ha även med den dåsigaste bilen och inget i inventoryt vara fredagkväll och hitta på saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka