Accepterad Waffle | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Waffle

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Waffle

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198292974385/

Vad är ditt namn i verkligheten? Monir

Vad är ditt discord namn? WRONG WAFFLE #7321

Vad är ditt födelsedatum? 2003 02 04

Berätta om din karaktär. Karaktären ska heta Mohammed och han ska vara 22 år gammal och är 169 lång med långt svart hår och har liten bit av skägg för att se manlig ut och han langar droger ute på stan till antigen en massa polare eller till folk som betalar han för att dem ska få produkterna och använda det på det sätt dem vill. Han går alltid runt med en Glock 19 för att kunna skydda sig själv från sina fiender och kunna visa att det är han som bestämmer över hela den här kommunen och att ingen ska kunna ta iväg hans kraft.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med att göra servern 1 person större men ändå hålla mig till reglerna och hoppa med i familjen utan att skapa några problem för spelarna som är involverade.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag vill lära känna nya personer och förhoppningsvis bli vän med dem.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag vet inte men jag har kollat på mycket twitch och läst mycket regler på denna server.

Hur hittade du Multistaden? jag kollade genom fivem, och har hört att många ska ansöka till denna server för den är bra och seriös rp så tänkte jag varför inte testa ansöka och kolla hur det går.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på en annan server.

Senast ändrad:
Tillbaka