Nekad Mahmood Jhoansson | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mahmood Jhoansson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Allen

Vad är ditt discord namn? Asm7777

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mahmood Jhoansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Klok, tålamod och förebild

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jo men jag heter Mahmmod Jhoansson, och jag ser framemot att bli en taxichaufför och skjutsa dom med svårigheter och hjälpa samhället så mycket som möjligt. Och i framtiden ser jag framemot att bli en polis för att hålla vårt samhälle tryggt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa dom som har svårt och behöver pengar för att äta eller dricka.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan att man ska göra scenariot roligare och mer realistiskt för alla, I RP ska man bygga ett story tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit reglerna och kommer aldrig göra det för att det är oacceptabelt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inga svordomar och vara mute om man är medvetslös för att skapa en härlig server.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill jättegärna delta i denna server och är redo att visa respekt vill varje medlem där inne.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka