Accepterad waffe_swe | Medlem ansökning ( gaywi )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waffe_swe

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198959586758/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? m5#7365

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Karim han älskar sin mamma och pappa han gillar alla djur han har 2 katter som han absolut älskar med hela sitt hjärta och en grej som han verkligen vill jobba med är bilar sedan han var liten så har alltid Abdi älskat bilar hur dom går och hur dom verkligen är på det sättet han tycker om sin familj väldigt mycket och när han har billigt svensk medborgare så vill han jobba på vianor, Auto experten, SC Styling och mekonomen för han vill hjälpa till folk där ute i samhället och Abdi han älskar alla typer av människor han är inte stressad och han vill bara göra alla glada hela tiden han är också en väldigt positiv människa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en väldigt positiv människa vill allas bästa vill göra unive till ett mycket bättre och tryggare plats för alla som skulle vilja börja med unive och jag vill gjärna hjälpa alla möjliga folk i samhelet och vill värkligen hjälpa till 100% i detta fina samhetlet som vi är i just nu och vill bara vara en go kille som alla kn få vara med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka bidra med flera roliga scenarion och framför allt jobba mycket. Det är väldigt ofta det är tomt på t.e.x Auto så om jag då skulle få jobbet där kan jag göra det till en bättre plats och få ditt fler för att det är öppet oftare. Sen om det blir öppna ansökningar till krim så kommer jag försöka att bli det och kan då höja min rp nivå. Genom att veta hur den rpn fungerar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt och att du inte bara ska spela för att det ska gå bra för dig.

Hur hittade du Unive? Igenom youtube, Det var COSMO_BT som jag brukar titta på ibland och han gjorde så jag ville börja spela unive/fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka