Accepterad wackozako11 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wackozako11

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
4
Ditt discord namn: wacko_zacko123456

Ditt Hex-ID: steam:11000013bda4939

Vad för typ av beslut gäller det? krim roll indragen

Vem/vilka tog beslutet? el schizo

Varför tror du själv att beslutet togs? ja asså jag vart kidnappad och han som kidnappade mig valde att be mig att ta upp min telefån och att kolla hur mycket pengar jag hadde på mig jag vart ärlig och sa till han rätt summa men sen gick jag in i telefån chatten och skicka min location han hadde en sme som jag inte såg, en sme som visade att han kollade på min telefån men då i läget kunde jag inte se hans sme och jag hadde telefånen också vänd imot han och jag såg då också att han inte hadde vapen uppe så jag tog skansen och jag kommer vara helt ärlig om jag såg att han stog brevid mig och att jag såg hans sme skulle jag agerat på ett annat sätt jag skulle inte skicka location, men nu var det inte så nu såg jag ju att han stog framför mig med min telefån vänd imot han och så såg jag inte hans sme. men jag lovar dig att om jag såg hans sme skulle jag aldrig agera på det sättet jag är igentligen en bra rpeare och jag har snart spealt unive i 1 år och jag lovar dig att till nästa gång jag blir kidnappad så kommer det inte sluta så.

Hur är beslutet felaktigt? jag säger inte att el schizo gjorde fel han bara agerde på det sättet som han skulle och det respekterar jag. gräjen va att jag inte såg någon sme på att han kollade och inget in game på att han kollade så han stog framför mig så jag gick bara på vad jag såg in game och in game var det inga täcken på att han kollade på min telefån så jag inser att från deras sida såg det ut som ett regel brott och det respekterar jag åter igen för att för dem så såg det ju ut som ett regelbrott och det förstår jag. jag vill att jag kan komma tillbaks och kunna rp som kriminel och jag hoppas att du förstår att allt detta var inte i mening eller för min egna vinnst jag är inte en son spelare jag rpear bra och jag vill att du ska veta det att du har varigt den enda som har haft förståelse för mig dem senaste dagarna el schizo och att jag har all respekt till dig❤️

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: skickat i pm till el schizo

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka