Accepterad wackozako11 | Ban Överklagan [Dalle0009]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wackozako11

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198964427065/

Ditt Hex-ID: 76561198964427065

Vad är din discord tagg? wacko_zacko123456

Vem var det som bannade dig? dalle0009

Bild på banmeddelande: 2025-01-25 (8).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har faktisgt ingen aning jag va på polis stationen för att ta en intervju så knackade jag på dörren och sa *hallå* så kommer en kille med mask upp till mig och säger håll kefter och slår mig och så slår jag han tilbaka men så fortsätter han slå mig tills jag trillar och jag använder mig av motpartens vinnst och sånt men varje gång jag går upp så fortsätter han slå mig så blev jag lite frustrerad så slår jag han *lite* tills han trillar och jag säger till han att vi ska sluta slå varandra men så fortsätter han och till slut så blev jag kickad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det sista jag gjorde var att säga till han att vi ska sluta slåss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. från min sida så vet jag att det var fel pågrund av att det var inte jag som gjorde fail rp det var den andra snubben som börja slå mig från första början 1 han använde inte säg av motpartern vinnst han sa inte aj en gång när jag slog han och han slår mig för ingen anledning jag tycker att jag borde bli unbannad eller så sänker ni bannen till 10 timmar höggst på grund att jag fattar att jag gjorde fel av att slå han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja mina tidigare banns har virigt mest när jag började på unive hens att jag var ny och inte när jag visste reglerna jag har bar ablivigt bannad 2 gånger i lengden av 3 månader pågrund at att jag vet rp och sånt här brukar inte hända mot mig för jag kan rpa på en hög nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det enda annorlunda jag hadde kunnat gjort är att kanske inte att säga någonting till han från första början pågrund av att han är så dålig på rp så han slår någon direkt när man säger något till han?

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag tror att min ban kunde kanske inte lära mig någonting inte för att jag inte bryr mig men mer att jag tror att bannen skulle lära han lite mer än vad det skulle lära mig såklart att jag ska vara mer försiktig av vilka personer jag påverkar om ni unbannar mig såklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka