Accepterad W1ND3D | Medlem ansökning [9jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

W1ND3D

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? W1NDED

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Så min karaktär heter då Christer Edblad han är 35 år född den 12 december och han är då också såklart en kille.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Flintskallig, Frän och Ensidig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Christer Edblad kommer från Sverige där han har haft tuff uppväxt med skilda föräldrar som inte ville ha honom, så tillslut så blev han bort sent till ett barndomshem där han blev uppvuxen av personal och lärare. Christer hittade alltid på massa saker för sina kompisar att han verkligen hade föräldrar, men ibland så gick inte det så bra. En dag när Christer var hos tandläkaren frågade tandläkaren varför han inte borstar tänderna, och barndomshemmet var ganska fattig men Christer vågade inte erkänna att han bodde i ett barndomshem. Så han sa istället att han inte orkade borsta tänderna varje morgon och kväll för att han pluggade så mycket. De ena är sant och de andra inte, eftersom barndomshemmet var fattig hade de inte råd att köpa en tandborste för de behövde tänka på att köpa mat till barnen så de räckte. Men Christer hade väldigt bra betyg i skolan eftersom han hade väldigt mycket fritid där han pluggade till mest dels. Alla rummen i barndomshemmet var små och på sommaren var de jättemycket i alla rum så de knappt gick att sova, och de lilla rummen så en gång bestämde Christer sig för att gå upp på taket och sova där för att det var så varmt. Under tiden han sov kom det en orm och bet honom surt Christer kommer från Sverige där han har haft tuff uppväxt med skilda föräldrar som inte ville ha honom, så tillslut så blev han bort skickad till ett barndomshem där han blev uppvuxen av personal och lärare. Christer hittade alltid på massa saker för sina kompisar att han verkligen hade föräldrar, men ibland så gick inte det så bra. En dag när Christer var hos tandläkaren frågade tandläkaren varför han inte borstar tänderna, och barndomshemmet var ganska fattig men Christer vågade inte erkänna att han bodde i ett barndomshem. Så han sa istället att han inte orkade borsta tänderna varje morgon och kväll för att han pluggade så mycket. De ena är sant och de andra inte, eftersom barndomshemmet var fattig hade de inte råd att köpa en tandborste för de behövde tänka på att köpa mat till barnen så de räckte. Men Christer hade väldigt bra betyg i skolan eftersom han hade väldigt mycket fritid där han pluggade till mest dels. Alla rummen i barndomshemmet var små och på sommaren var de jättemycket i alla rum så de knappt gick att sova, och de lilla rummen så en gång bestämde Christer sig för att gå upp på taket och sova där för att det var så varmt. Under tiden han sov kom det en orm och bet honom i magen och fick väldigt farlig gift i sig. Christer började skrika och gråta eftersom Christer bara var 13 år gammal. Christer väckte många i området och fick mycket uppmärksamhet. Men sen så hörde av personalen allt skrikande och sprang ut och skulle kolla vad som händer, och när personalen kom ut så ringde hon ambulansen direkt. När ambulansen kom hade Christer väldigt tur eftersom de inte va långt kvar tills han kunde ha dött. Christer fick ingen spruta i magen och giftet gick bort efter några dagar. Efter några dagar när giftet var borta så bestämde sig Christer att han skulle berätta allt för sin kurator i skolan för att han var väldigt traumatiserad som sedan hjälpte honom ut med att beställa en tid med han där dom skulle prata lite om vad som har hänt och hur livet och allt sånt går och sen så brukade dom också äta lite gott när dom var där, och det här blev Kurts mest värdefulla tid på hela veckan för att han för en gångs skull kände sig välkommen och älskad. Efter några år sen de började med deras tid så frågade Christer om han kunde bli adopterad av henne, och sen så efter några dagar av tänkande så sa hon ja, och Christer har bott där och har inte haft några dåliga dagar eller bekymringer ända sedan dess. Han var 16 år gammal när han blev adopterad och flyttade precis hemifrån där han nu har flyttat. Christer i magen och fick väldigt farlig gift i sig. Christer började skrika och gråta eftersom Christer bara var 13 år gammal. Christer väckte många i området och fick mycket uppmärksamhet. Men sen så hörde av personalen allt skrikande och sprang ut och skulle kolla vad som händer, och när personalen kom ut så ringde hon ambulansen direkt. När ambulansen kom hade Christer väldigt tur eftersom de inte var långt kvar tills han kunde ha dött. Christer fick ingen spruta i magen och giftet gick bort efter några dagar. Efter några dagar när giftet var borta så bestämde sig Christer att han skulle berätta allt för sin kurator i skolan för att han var väldigt traumatiserad som sedan hjälpte honom ut med att beställa en tid med han där dom skulle prata lite om vad som har hänt och hur livet och allt sånt går och sen så brukade dom också äta lite gott när dom var där, och det här blev Kurts mest värdefulla tid på hela veckan för att han för en gångs skull kände sig välkommen och älskad. Efter några år sen de började med deras tid så frågade Christer om han kunde bli adopterad av henne, och sen så efter några dagar av tänkande så sa hon ja, och Christer har bott där och har inte haft några dåliga dagar eller bekymringer ända sedan dess. Han var 16 år gammal när han blev adopterad och flyttade precis hemifrån där han nu har flyttat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag bidrar till unive är en extremt mogen rpare med mycket erfarenheter alltså jag kan mina grejer inom rp området. Jag är även en sån person som skiter i om man förlorar ett scenario saker som vapen eller något annat värdefullt för man kan ju alltid få tbx de man förlora alltså det är just inte största grejen.

Jag spelar även inte för pengar eller makt då jag tycker det är roligare att spela för skojs skull. Jag är även en seriös spelare på andra server Unive RP där jag var polis och har varit det ett tag så jag vill testa på den andra sidan kriminell och kommer då ta med mig extremt hög rp till denna servern från Unive för att bidra till denna servern.

Med min karaktär kan jag även göra extremt roliga scenario. Jag är även extremt aktiv inom FiveM (Det är typ bara det jag spelar).

Jag är också en väldigt seriös person som väldigt sällan lallar. En till sak är att jag kan rp’a på många olika sätt som att jag har varit polis, krim, mekonom och mycket, mycket mer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man inte ska spela för att vinna och att istället spela för båda parterna för att ha kul utan att man ska bli så kallat "maktgalen" när man rp'ar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag ganska många gånger med dessa regelbrotten har blivit åtgärdade samt så var det ett väldigt bra tag sedan (alltså mer än ett år sedan) så man kan säkert säga att jag har lärt mig och utvecklas av dessa händelser.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Suntförnuft, Metagaming, Combat log, powergaming, reaction rp, social rp och röst.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte att jag behöver nämna något ytterligare som skulle relevant till denna ansökan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive

Tillbaka