Nekad Palle_Paltnacke | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palle_Paltnacke

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Hult

Vad är ditt discord namn? palle_paltnacke

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Christer Krök, 35 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Charmig, självsäker och karriärinriktad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Christer är en mycket charmig man med en självsäkerhet som inte riktigt passar hans skickligheter. Född och uppvuxen i de östgötska skogarna har han alltid strävat om något större, han vill nämligen bli kändisgangster.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och lättsam miljö. Som den östgötska småtjuven Christer är blir det alltid ett roligt och knasigt möte med honom. Christer tar gärna initiativ och får med sig andra medspelare att driva världen framåt med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att bidra till berättelsen. Man måste acceptera konsekvenserna för det logiska, ge motspelaren utrymme att glänsa istället för att alltid försöka undvika förlust för sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har ingen tidigare

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte OOC In-game. När man är i karaktär ska man inte prata om saker som är utanför dennes liv. En annan regel har med förhandligar mellan polis och kriminella och göra. Alltså att det man kommer överens om ska gälla.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Alltid viljat testa RP och varit intresserad under längre tid. Brorsan höll på med levande rollspel och det lät väldigt roligt. Men eftersom en vecka i skogen inte är något för mig tror jag att GTA RP passar mig bra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka