Nekad w1lmizz3n | Medlem ansökning (e34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

w1lmizz3n

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilma

Vad är ditt discord namn? w1lmizz3n

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melody Piggelin 23 (2001)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, lojal och principfast

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: År 2001 den 17e Augusti så föddes Melody in i en väldigt kärleksfull familj men dock hade sina mörka stunder, i familjen bestod det av Mamma, Pappa, 2 systrar och 5 bröder och sen förstås Melody! När Melody var liten så var hon väldigt mycket pappas flicka och såklart var hon den som fick mest attention på grund av att hon var den yngsta i familjen. Alla ville vara med henne och ta hand om henne men sen vart det såklart väldigt mycket jobb och skola för föräldrar och syskonen så Melody fick klara sig själv oftast. Melodys pappa jobbade inom kriminaliteten som boss i ett gäng, Melodys mamma jobbade som affärskvinna och var riktigt duktig på det hon gjorde och gillade inte riktigt det hennes pappa gjorde. Melodys bröder gick i pappans fotspår medans systrarna höll sig till mammans men Melody såg upp till sin pappa och bröder och ville bli som dom. När Melody börja skolan och sånt så hade hon svårt att passa in hos tjejerna så det vart mycket konflikter och bråk där så Melody höll sig hellre till killarna i klas

Vad kan du bidra med till serverns RP? Socialrp och förhoppningsvis kunna bidra med roliga och genomtänka scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man rpar för motpartens vinst jag måste inte alltid vinna jämnt kan vara kul att förlora oxå

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Säkert någongång men det var länge sen så kommer inte ihåg tyvärr

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, SUNT FÖRNUFT, FEAR RP, POWERGAMING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte som jag kommer på just nu men kommer jag på något så lovar jag att berätta ;)

Nekad, indragen testmedlem 2025-04-02. Du får ansöka 2025-04-09.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka