Nekad Filippa Gu | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filippa Gu

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filippa

Vad är ditt discord namn? filippa0924

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aimee Malm, 20 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, blyg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Aimee Malm är en tjej som vuxit upp i en kärleksfull familj en pappa, och en bonus mamma som båda älskade henne så. Aimees mamma dog tidigt på grund av missbruk och inte så kloka val. Aimee var inte alls gammal när olyckan skedde. Hon har därför haft en pappa som alltid varit där för henne oavsett vad. Aimees dröm är att kunna hjälpa folk så mycket hon kan. Och bli framgångsrik, hennes absoluta dröm är att bli sjukvårdare och kunna rädda folks liv. Hon vill kunna få ett så bra liv som hon bara kan och kunna hitta vänner för livet i nya staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med skratt, lojalitet och en massa kul! Men också en bra rp nivå och behandla alla lika.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Men typ att man prioriterar bra, trovärdig och rolig rollspel för alla inblandade istället för att själv "vinna" situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot reglerna, tycker det bara är onödigt och förstör rpn

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt. Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. RDM. Att döda eller slå andra spelare utan giltig bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bidra med så bra rp som jag bara kan. Blir det dåligt så försöker jag förbättra det så mycket jag bara kan.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Hej! Det står att jag behöver vara medlem eller testmedlem för att kunna verifiera med BankID. Så kunde tyvärr inte verifiera min BankID.

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.
Gör / verifiera manuellt och invänta det

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka