Accepterad W1lma Pro | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1lma

Aktiv Medlem
Meddelanden
405
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilma heter jag

Vad heter du på discord? W1lma#0999

Vad är ditt hexid? Finns på nån av mina banöverklagan

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2022

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Ja asså jag har ju varit det några gånger innan och jag hade gärna velat bli de igen så jag tycker det är kul å få hjälpa till. Har alltid tyckt om och tyckt de är kul att hjälpa till. Speciellt när det är tex folk som är nya till servern eller fivem och har någon fråga om hus saker å ting fungerar eller om det är nånting dom inte förstår å skriver det i #chatt så brukar jag alltid försöka hjälpa till om det är nånting jag kan. Jag tycker även det är väldigt kul att träffa nya personer som är nya till servern och ta deras intervjuer och sen på både deras ansökan och intervju veta hur dom tänker rpa med deras karaktär och vad men även hur dom tänker. Men sen också vad dom har för mål med sin rp.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ja för jag har varit de några gånger innan å jag vet hur allting fungerar osv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Asså man ska alltid ha bra ton och försöker hjälpa alla så gott det går. Sen har jag även sett att det är många medlemskaps ansvariga som skriver typ ”Tagga inte!!” när nån icke medlem taggar medlemskaps ansvarig rollen å skriver typ ”tar ni intervjuer” å de tycker jag e jätte fel gjort för det är inte alla som vet att man inte får tagga rollen. Istället för att bli så arga så kan man ju skriva typ ”Vi skriver ut när vi tar intervjuer, och till nästa gång var god och tagga inte rollen! :)

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att som medlem på unive så ska man ju såklart veta alla grundregler utantill. Man ska alltid försöka göra så bra scenarion som möjligt, alltid tänka sunt förnuft, aldrig spela för att bara få vinna scenarion. Man ska alltid ha social rp. Och alltid tänka å försöka göra scenarion som är roliga för alla parterna som är med i scenariot oavsett om det är med eller mot en.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att kunna alla grundreglerna utan till för att man inte ska råka göra nått regelbrott utan att man vet att man gör det. Sen när jag var medlemskaps ansvarig förr så sa jag också till alla på medlemskaps intervjuerna att dom skulle läsa igenom reglerna för discorden också så att man inte råkar göra något i discorden utan att veta det.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Man har ju ett rätt stort ansvar som medlemskaps ansvarig då man är ”halvt staff” och man välkomnar alla nya in till servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Ja asså jag går ju just nu i 8an i en period där det är mycket plugg å sånt men jag ska försöka vara så aktiv som möjligt och om det är nån dag jag inte kan vara aktiv pga skola så kommer jag skriva de så alla är medvetna om det.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på nån annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte som jag kommer på nu nej

+rep hon tänker väldigt mycket på reglerna när hon rpar, bland annat suntförnuft vilket uppskattas här på unive city rollspel. Visar att man kan vara bra rpare. Följer alla regler på discord dessutom. Aktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka