- Meddelanden
- 405
- Reaction score
- 35
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP
Vad heter du IRL? wilma
Vad heter du på discord? w1lma.#5988
Hur gammal är du? 08
Hur länge har du spelat på Unive? jag börjar i september 2021 men har fått bans osv
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja asså jag kommer försöka utveckla jobbet så mycket som möjligt och anställa mycket kompetenta personer som vill utveckla jobbet och göra det lika aktivt som det var i början. Sen också åka runt till olika ställen så som piren där folk kan köpa pizza och ge sina åsikter om pizzorna och sådant. Där man inte bara är på pizzerian liksom.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit anställd på pizzerian när Macky var chef och när miracle var chef asså jag försöker alltid ha så utvecklade /me och jag fick ofta komplimanger om att jag var bra och sånt
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? wilma
Vad heter du på discord? w1lma.#5988
Hur gammal är du? 08
Hur länge har du spelat på Unive? jag börjar i september 2021 men har fått bans osv
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja asså jag kommer försöka utveckla jobbet så mycket som möjligt och anställa mycket kompetenta personer som vill utveckla jobbet och göra det lika aktivt som det var i början. Sen också åka runt till olika ställen så som piren där folk kan köpa pizza och ge sina åsikter om pizzorna och sådant. Där man inte bara är på pizzerian liksom.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit anställd på pizzerian när Macky var chef och när miracle var chef asså jag försöker alltid ha så utvecklade /me och jag fick ofta komplimanger om att jag var bra och sånt
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope
Har du läst våra Regler? ja