Nekad w1gg07 | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

w1gg07

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088493354/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad är ditt discord namn? bewi#5391

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Benis Gurka han är 22 år gammal och försöker hitta boskap i staden unive. Han är social och vänlig han har bra hälsa. Han gillar köra bil och gillar äta torkad mango som han delar ut för han är omtänksam. Han har en familj som han sklit sig ifrån och det har han gjort i 8 år dem bodde i paleto men dem hade inte bra överens så benis flytta till storstaden där han kunde påbörja sitt liv från början i storstaden/unive. Han vill bli polis därför att han redan varit polis som tidigare som polis inspektör 1. Han har aldrig testat bli kriminella vägen och det tror han att han inte ska behöva bli heller. Hans intressen på fritiden är att köra bil, skaffa vänner och sånt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill köra bra rp där det är mycket folk som körså det blir roligare rp och att detta har jag fått reda på att det är en bra server därför jag ansöker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det verkar ´vara en seriös rp server och att det ser bra ut med servern och discord servern vad jag har sätt på streamers live och det.

Hur hittade du Unive? Genom kompis och twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att rpa så bra så möjligt och att ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ta en del av unive community och att försöka göra det till så bättre och bättre server som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på en server och om jag får medlemskap kommer jag bara spela på unive och ha www.unive.se på min discord bio.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka