Nekad W11zsty | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W11zsty

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/app/1172620?snr=1_4_4__40_1

Ditt Hex-ID: 11000015c3ad8cc

Vad är din discord tagg? W11szty

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-16 140951.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? emilia bannade mig för jag gjorde ett dumt och impulsivt val att spoofa vilket jag ångrar nu i efterhand som fan, och jag vet att jag gjorde bort mig genom att spoofa och jag tänkte mig inte alls för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va ingame i ett kidnappsscenario sen vart jag bannad av emilia för spoof och jag fattar att jag gjorde fel och gjorde bort mig och visade er att jag var en idiot, men jag ångrar mig verkligen jag menar det asså. jag vill verkligen tillbaks och visa er att man kan förändras vilket jag har gjort under tiden jag varit pbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var helt korrekt jag gjorde ett grovt fel, jag förtjänar absolut att vara bannad från unive jag kan inte hitta något fel på bannen utan den är helt rätt för att spoofa är inte tillåtet på unive, jag fattar att ni inte vill ha sånna spelare på unive men jag ångrar mig verkligen jag menar det till 110% jag ber om ursäkt öch jag ångrar mig som in i helvete att jag spoofa för jag fattar nu att det verkligen nt är värt det för man fuckar bara för sig själv och gör det bara ännu svårare för mig att komma tillbaks till servern jag vill rpa på. jag förstår varför emilia bannade mig och jag fattar varför ni inte kommer ta tillbaks mig, bannen är helt korrekt. och som sagt jag har bara spoofat 1 gång vilket kanske inte ens spelar så stor roll för efter jag blev påkommen av emilia så tänkte jag efter, och frågade mig själv om jag verkligen var värd att få spela på unive igen efter allt jag ställt till med, och om jag får en ny chans tänker jag visa er att jag inte kommer göra något fel alls eller någon skada utan bara rpa om på nytt och verkligen ta vara på chansen. För jag vill verkligen få spela på unive igen som vanligt, slippa att lixom försöka och försöka att bli unbannad eftersom jag är ärlig mot er, Jag står för det jag gjort och det kommer aldrig aldrig igen upprepas och det har ni mitt ord på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad förut och lärt mig av dem bannsen jag fått utav er och jag har begått misstag som satt mig i trubbel. jag har dock aldrig gjort om samma misstag jag begått eftersom jag lär mig utav misstagen jag begår, men dem bannsen är inget jag kan jämföra med denna ban eftersom ja det är en grov pbann eftersom jag var dum nog att spoofa vilket satte mig i denna sitautionen och ja det är lätt att säga men jag ångrar mig verkligen som fan och jag önska bara jag aldrig gjorde det för ja det har gått 8 månader sen jag spelade på unive och jag vill verkligen bara börja spela på unive igen. jag vill bara kunna få en ny chans av er för o kunna visa att vissa människor kan förändras och bli bra personer inom rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat tänka mig för, för en gångs skull och skitit i att spoofa för ja det var ju absolut inte värt det, det gjorde det bara värre och svårare för mig att komma tbx till unive. det man gjort är gjort men om jag hade kunnat ändra det hade jag aldrig spoofat, jag ångrar mig verkligen och jag vet att jag sagt det nu 80 gånger i varje överklagning men jag gör det verkligen och jag menar det när jag ber om ursäkt, det kanske inte hjälper er att ge mig en ny chans, men jag hade blivit så jävla glad ifall ni bara gav mig en chans för att jag skulle kunna bevisa att jag förändrats och att jag vill starta om på nytt och göra allting rätt. Jag hade kunnat respektera att ni inte vill ha mig på unive men jag ville bara spela unive det var verkligen bara därför det är inte för att förstöra för er eller något sådant utan jag gjorde de för att jag vill lira unive, unive är lixom den bästa svenska servern med mest spelarbas och bäst rp, och jag vet att jag gjorde sjukt mycket fel men jag ångrar mig som in i hela fan att jag gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? har lärt mig att ge fan i att spoofa och att respektera att ni ej vill ha sånna som mig på eran server då jag gjorde helt enkelt bort mig genom att spoofa vilket ledde till ännu en blacklist, jag har lärt mig att hur mycket man än vill komma tillbaks så får man bara acceptera ett nej och respektera era val. jag har lärt mig mycket under tiden jag varit blacklistad, och nu vill jag bara ha 1chans det är nytt år och jag vill bara börja på unive igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar till 100%

Senast ändrad:
hade velat att ni låter emilia kolla på denna då de va hon som banna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka