Nekad abfur40 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abfur40

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Kommer inte ihåg just bannen men gjorde massa problem för servern och fick ban för de sedan gjorde jag montage och fick en ny ban, andra hex id:t är för att jag spoofa mig in på unive vilket var dumt.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fult ansvar för de handlingar jag gjort. Jag är medveten om att jag skapat mycket problem och att de som står på bannsen stämmer.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig väldigt mycket från bannsen, det jag gjorde var inte okej och att jag kommer inte göra om det. Min första ban fick jag för nästan 1 år sedan och sedan har jag spoofat någon gång men vill komma tillbaks legit för att faktist rpa och göra andra saker som utveckalde rp scenarion istället för att bara åka runt och skjuta och skapa problem.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag varit bannad ett bra tag nu och jag vill vissa att hur jag tidigare har rp:at och bettet mig inte är hur jag är idag. Jag kommer satsa på roliga och kreativa scenarion som ska va roliga för alla parter i scenariot. Exempelvis om man gör ett rån ska de inte bara vara att ta den snabbaste bilen och dra iväg utan man ska göra ett utvecklat rp scenario med polisen så de också har roligt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? vne riktigt va ni vill ha för bevis, ni lär se att min första ban va för mer än ett år sedan, den andra bannen var sista gången jag spoofa har inte rört fivem sedan dess

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

mina banns
Ban-referens
DC-ffc976 — Discord, Permanent
Anledning: Unspecified
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →

Ban-referens
hcsfxp — FiveM, Permanent
Anledning: P12a som aldrig kan bete sig, lägger upp montage och tror du är något. Problemspelare som skjuter oftare än han dushar och byter kalsonger, kom aldrig tillbaka.
Bannad av: Hapyxz
Visa på portalen →

Har en till ban
Anledning
p12 montage, spoffer.
Bannad av
Ribox33
Ban-ID
qyrhne
Varaktighet
Permanent
Steam Hex
steam:1100001314ac6f0
Discord
773550101393309777

Hej!

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 2400 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka ytterligare överklagningar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka