Accepterad W11zsty | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W11zsty

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/app/1172620?snr=1_4_4__40_1

Ditt Hex-ID: 11000015c3ad8cc

Vad är din discord tagg? W11szty

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: pbann unive.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja du bannade mig för att jag var inkompitent. En idiot rättare sagt. Finns inte mycket mer om att säga varför du bannade. Jah var dum i huvudet. Gav tbx 3 krim roller till 3 pers som jag hade gett indragen krim till. Jag får ju stå för det vill ej vara blackad jag vill verkligen nt det philip jag menar det. Jag är ledsen över detta och jag ångrar mig nått som in i helvete, att det blev såhär. Jag vill bara få en till sista chans av dig för att kunna bevisa att jah förändrats som person och att jah kmr förbättra mig totalt och visa dig det. Behöver inte ens vara medlem på servern. Vill vara på unive ändå, om det nt är unive så är d int fivem. Vet att det kanske låter otrovärdigt men jag talar sanning och jag menar det till 210%. Jag ber verkligen om ursäkt jag gör verkligen det, jag gör vad som helst för att få en till chans. Jag vill bara tbx

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alright vart ska jag börja. Jag var ingame klockan va la 21:22 nått sånt minns nt riktigt. Jag var ingame iaf och var as trött och på skitigt humör. Iaf men de fanns en kille ja känt till tidigare, då han har moddat p servar osv. Jag var ju helt omedveten om att denna killen skulle gå in på unive denna kvällen via spoofning då. Han kommer in jag står vid vingården, tror han noclipade till mig via sin modmeny, (vad jag tror) han kom dit iaf o vi börja snacka ja trodde han lixom hade blivit unbannad osånna saker. Så vi snackade lite lixom, tills han sa ingame att han ville ge mig vapen. Då sa jag först ”nejnej men sluta” nått i stil med de. Han säger ba ”jo men komigen bara några de blir kul vi kan testa bringa till flygplatsen” då tänkte ja först aja han vill ba testa vapen lixom så får la gö som han säger innan han skulle gö nått dumt lixom. Han spawnar in massa vapen och ber mig testa dom. Jah säger då nej att detta är helt fel. Och jag vart väldigt stressad, allt va stressigt och morsan va på mig om att stänga av datorn. Han säger då ”ut med stashbilen” och då säger ja ba ”ne pallar nt ska sova” typ så ja noclipar iväg till vingården där nåra från yakuza stog. Han kmr då dit via sin meny. Och då börjar han snacka m dom andra som står där o frågar om dom vill ha vapen. Då fick ja nån slags impuls grej vne vad jah tänkte med röven elller nått, jag går fram ber han spawna in lite vapen till mig, när han då spawnar in vapnen till mig säger dom som står där att dom oxå vill ha. Så han gav ju dom oxå lixom. Jag lägger in alla vapen i min stashbil. Sen f8 quitar jag i panik medveten om vad jah precis hade gjort. Jag lägger mig i sängen, akam skriver direkt ”kom supp omgående” medans morsan stog o tjatade sönder om att jah skulle stänga av. Jah stänger av och somnar och vaknar upp nästa dag av att alla unive discords är borta. Sen samma dag så var jag i ett krim ärende jag watan och nån mer då det hade skett en stor skottlosning. Vi beslutar oss för att dra allas krim som gjorde fel förutom 1 grabb som skötte d snygggt lixom. Lexty skriver efter 1 timme ksk o frågar om jag o han kan snacka. Vi snackar han förklarar att han vill att hans grabbar ska få tbx krimmen och attt det var ett misstag alltihop med självaste scenariot. Jag bestämmer mig då för satt ge tbx 3 personers krim roller. Då jag ville ge dem krim varningar istället eftetsom det inte vart

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den vart korrekt jah gjorde fel genom att ta emot inspawnade vapen. + korruption i att ge tbx krim roll efter indraget. Detta vart mitt egna fel ingen annans. Jag har lärt mig något enormt mycket efter du blackade mig philip. Unive är den servern jag vill spela på oavsett vad. Jag vill visa dig det oxå att detta bara vart ett stort jävla misstag och att jag har förändrats enormt sen dess. Jag tycker bannen är helt korrekt. Är inget fel på den alls och du gjorde rätt philip. Jah va dum nog att göra något sådant impulsivt jävla dumt skit. Jah står för det och jag säger det igen jah ber så jävla mycket om ursäkt jah ångrar mig som in i hela fan. Jag vill bara tbx jag vill verkligen det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och lärt mig såklart utav dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väldigt mycket. Hade kunnat visa att jag faktist är en lojal och bra spelare. Inte en dum jävla korrupt staff som tar emot vapen ocu ger tbx krim roller bara för man tycker synd om personerna. Hade kunnat göra jävligt mke annorlunda den kvällen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja alltid

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja och jag ber om en sista chans

jag orkar inte mer pihlip jag har förklarat allt för dig hur grovt jag ångrar mig som in i hela helvete, du förstår nog inte hur mycket jag bara vill tillbaks till goda tider på unive. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den fjärde gången, snälla philip jag bara ber dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka