Nekad W11zsty | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W11zsty

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507626188/

Ditt Hex-ID: 11000015c3ad8cc

Vad är din discord tagg? W11zsty

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: pbann unive.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att philip valde att blacka/pbanna mig eftersom ja han tror att jag varit delaktig i en moddning och hjälpt till. och för att jag nt sa detta till philip direkt. jag vet att du inte tror på mig philip, men jag fattar att du ditt beslut 100% att jag va en dum idiot o inte säga till dig att detta hade hänt, men jag vet som sagt inte hur jag ska bevisa för dig att jag är oskyldig för det är jag, jag är ingen idiot som går in med vafan nu den killen hade på unive. och jag skulle aldrig göra något sånt här, det är nog mest därför jag tror du valde att banna mig från dcn och ig, och jag fattar till 100% att du tror jag har hjölpt till att modda men så var det inte jag var inte den ända som fick inspawnade vapen den kvällen,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid mitt gänghus då en grabb som jag aldrig träffat förut ooc eller ic kommer fram till mig och börjar snacka med mig, först tyckte jag han va skön lixom han verkade ej skum lixom han betede sig nt som en moddare, ha n börjar då fråga om jag ville byta lite vapen detta var då under min "rp tid" jag säger då absolut eftersom ja jag brukar lixom byta vapen med folk o bilar osånna saker. jag tar då ut min såkallade "stash Bil" och då tänker jag ju absolut inte att han var en moddare och att han skulle spawna in massa vapen i min stash bil, då säger den killen att "du verkar behöva lite vapen" då säger jag nja inte just nu. och då kollar jag baggen på bilen så han inte tagit något och det är då jag ser att de ligerr massa massa vapen som jag aldrig ägt i bilen. jag börjar då fråga han varför han lagt dem i min bil och hur han fick tag i så många då detta vapen var ett "privat inköp" och då säger han att det är hans privatinköp. jag säger då att nej det är ej ditt jag känner han som har detta. och då säger den grabben då något i stil med "jag kan få det vapnet när jag vill" och då fråga jag han va han menade, då sa han "ja unives anticheat suger ju så jag kan ju spawna in saker" och då kickade jag han, tror jag skrev typ "bete dig" osen så tar ja ut min bil för o kolla om han hade tagit något, och då ser jag ju att han spawnat in massa shotguns i min bil, och i det läget så visste jag helt ärligt inte vad jag skulle göra det va både stressigt och morsan bad mig stänga av datorn, osen nästa dag vaknar ja går såklart in p datorn för att gå in på unive o lägga bort alla vapen för jag ville ju ej ha något med det att göra men det var mitt fel,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lltså på ett sätt förstår jag att philip blacklistade mig eftersom jag inte sa detta till han på (direkten) då kan de absolut tolkas som att jag hjälpt till och att jag nt sa detta till han. men samtidigt så fick jag aldrig chansen att berätta vad som egentligen hände och hur det egentligen ligger till. för även om ja philip har tappat sin lojalitet till mig så säger jag även att ja jag skulle aldrig hjälpa nån idiot att modda på unive eftersom ja jag gillar verkligen unive. jag skulle verkligen aldrig hjälpa någon att modda? jag vet att du som sagt inte tror på mig men jag vet inte hur jag ska få dig att tro på mig. jag har ej hjälpt till att modda. och jag vet att du tror att jag är en dum moddare men jag är inte det jag har aldrig haft någon slags mod sak på min dator. och jag bara ber om att få en andra chans för att detta ör inte sant jag vet inte hur jag ska bevisa för dig att jag är oskyldig. men jag är verkligen oskyldig och jag står för att jag kanske får skylla mig själv eftersom jag inte sa det till dig direkt, men det enda jag vill är att komma tbx på unive och få en chans och bevisa för dig att jag är oskyldig. jag är verkligen det och jag fattar att ni kanske inte alls tror på det jag skriver i denna bannöverklagan men jag lovar o svär att jag är oskyldig och att jag inte har moddat. varför skulle jag hjälpa till en idiot att modda när jag köpte ped dagen innan för flera tusen, jag var staff? jag må ha gjort fel någon gång på unive men jag svär på allt jag har att jag inte har hjälpt till att modda, det går inte ihop jag köper saker för flera tusen för att sedan bränna upp de t.ex?. som sagt jag vet att du inte alls tror på mig men jag hade gärna velat prata med dig philip för jag fick aldrig chansen att berätta vad som egentligen hände den kvällen. för han gav masssaaaa andra människor vapen oxå och jag skulle ju lixom göra mig av med allt men men ni valde att pbanna och det fattar jag till 100% verkligen jag fattar, men jag vet ej hur jag ska bevisa för just dig philip att jag inte har "HJÄLPT" att modda. men jag vet att jag inte tog emot dessa vapen frivilligt och det svär jag på! men yes på ett sätt är den korrekt till 110% eftersom ni antog att jag var dum i huvudet och det kanske såg ut så för er i det läget eftersom jag nt gjorde något åt det men jag försökte jag visste lixom nt vad jag skulle göra. Bannen vart helt korrekt då jag vart korrupt jag vart helt dum i huvudet rättare sagt, jag lät en kille spawna in vapen rättare sagt eftersom jag gick o la mig det var det största misstaget jag gjorde på unive och ja det är mitt fel inte någon annans utan mitt fel eftersom jag skulle gjort något åt det istället för att ba gå och lägga mig och tänka att jag tar de imon, jag står för allting och jag vet att det är mitt fel och att jag kanske aldrig får en ny chans att visa att jag kan bättre och att jag nt är någon korrupt staff och bara skiter i sånna saker, bannen vart helt korrekt och det var mitt fel och jag får skylla mig själv. jag tar på mig skulden du pbanna mig för och jag står för att jag gjort fel. och detta kommer ALDRIG ske igen det va jävligt dumt och väldigt pinsamt att skita i sånna saker när man är staff,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och jag har lärt mig absolut men aldrig aldrig blivit blackad förut för nått. jag är en bra rpare lixom jag har erfaranheter och jag är inte dum i huvudet rättare sagt, men Ja jag har blivit bannad förut och jag har lärt mig av bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde tagit åtgärder direkt blackat moddaren istället för att få mig själv blackad. jag kunde gjort så mycket annorlunda den kvällen men jag var dum nog att inte göra det, jag kunde tagit tag i det direkt pbannat honom och tagit kontakt med philip direkt istället för att bara skita i det, jag kunde visat för dig philip att du hade tagit in rätt grabb till ditt staff team, istället för o visa hur dum i huvudet man kan vara, jag kunde helt enkelt rättat till hjärnan och tänkt lite innan jag gjorde detta,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skita i saker och ta tag i det direkt, och absolut alla gör misstag och jag fattar att detta var ett ganska så stort misstag som jag ångrar som fan och jag står för det verkligen men jag vill verkligen komma tbx och visa att jag inte är nån problem spelare om du nu tror det. jag vill bara ha en chans och jag vill så jävla mke bara tillbaks, och att fan heller hjälpa till att modda

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag fattar detta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka