Nekad W0Lz | Ban Överklagan [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W0Lz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/69699696777/

Ditt Hex-ID: steam:110000115b8014f

Vad är din discord tagg? madnus69

Vem var det som bannade dig? FCDavve

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-04 161628.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev sur när adminsarna medvetet ignorerade mig när jag försökte få hjälp. De stängde mina tickets och slutade svara när jag behövde hjälp. Så jag skrev i en a reportsen svara då bögar och då tog adminsarna illa upp och bestämde sig för att banna någon som bara vill ha hjälp för att ni har gjort fel och tagit bort min bil för att en annan person rammade mig av vägen och gjorde så min bil inte gick att köra. Istället för att låta mig kalla på meko och fixa bilen så raderade ni den o var otrevlig mot mig och sa åt mig att vänta tills restart istället för att hjälpa mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil på motorvägen och sen kom en annan spelare och rammade mig av från vägen helt utan anledning för att personen tyckte det var kul. Så jag kallade på admin och sa att jag blev av rammad utan anledning och att jag hade video på det men de sa att jag skulle rpa på att folk lallar och förstör för varandra. Så jag tänkte gå till affären och köpa mig en telefon så jag kunde ringa mekonomen men då tog en av adminsarna bort min bil helt utan anledning bara för att den stod krashad. Då gjorde jag en report och frågade vart den tog vägen och då sa dem att den skulle nog vara vid bärgaren så jag gick dit men där var den inte. Så jag gjorde ännu en report och fråga om ni kunde ge tillbaks min bil och då sa ni att jag skulle rpa på att ni hade tagit bort min bil. Jag fattar inte varför jag ska rpa på att ni tar bort mina bilar. Så då gör jag en till report och då börjar ni bara stänga mina reports och ignorera dem genom att öppna ticketen men sen inte svara på det jag frågar. Då gjorde till slut att jag blev frustrerad och skrev i en av reportsen svara då bögar. Då tog ni illa upp och bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Visst det kanske var dåligt att kalla er bögar men när ni inte gör erat jobb och inte hjälper dem som behöver hjälp så är det inte konstigt att man blir frustrerad och arg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte varför och vad som hände var längesen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra en staff report direkt istället och inte skrivit att ni var bögar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte skriva att ni är bögar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka