Accepterad KalleKing | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473669408/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a34b520

Vad är din discord tagg? King.Kong7572

Vem var det som bannade dig? @Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-03 233836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag valde att använda mig av spawnmenu istället för att använda mig av rp. och det var fel. att göra som jag gjorde och beron ursäkt för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en skottlosning i winewood vi var 3 stycken och jag dog i skottlosningen. dom 2 som levde lyckades kidnappa en av dom som vi skjöt emot. så den ena polockar mig och den andra tar han som blev kidnappad, på väg till krim sjukan så krachar mitt spel och sedan så gick jag in igen och jag tog senaste för jag antog att han vänta på mig där jag krachade men då så spawnar jag uppe i winewood där jag dog ifrån början. och då så skrev jag till han som väntade på mig där jag krachade att jag spawna uppe i winewood och att jag tar spawnmenu upp till sandy för att han då ska bära in mig till svettlana. och att jag tog spawnmenu och skrev till han i pm. det var fel då jag vet att det är emot reglerna. och ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban med att jag spawnmenu abusade och det förstår jag att jag fick ban för då jag gjorde fel och bröt mott reglerna. men det jag inte för står är vrf jag fick ban för fusk, för jag har inte fått nått typ av klipp eller nått där det ser ut som jag fuskar. men jag för står er om ni får ett klipp på mig där det ser utt som jag fuskar eller liknande så fattar jag att ni bannar mig då jag har fått en ban tidigare för esp. då jag testa det på polis stationen och inte viste hur det funka och fick ban för det. och jag skulle aldrig ha på nått fusk igen av nått slag. och jag låvar att jag inte använde det och ber om ursäkt för att jag har gjort det en gång innan och för att jag tog spawnmenu när jag var död. men alla är meniskor och gör fel och hoppas ni litar på mig då jag har kört på unive sedan 2021 och gillar verkligen sörven då ni har många spelare och bra skripts som gör det roligare att rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var nere i grov steat och jag blev pitat och det var grov ds så jag tänkte inte mer på det och sedan fick jag ban på POWERGAMING då jag inte rpa på ds som man ska göra. men jag har lärt mig det nu och det kommer inte att hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunnde ha gjort en report och bet staff bringa mig ditt där jag var innan. och tagit hjälp av staffs då dom finns för att hjälpa till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig bryta mott reglerna om det är en bugg eller liknande och absolut inte fusk då det är en ban som man inte kan bli unbannd ifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår och hoppas ni kan gjöra erat bästa och ber om ursäkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka