Nekad W.Reinhardt | Ansökan till Staff [420]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W.Reinhardt

Icke Medlem
Meddelanden
681
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Andersson

Ditt discordnamn: W.Reinhardt#6429

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2004

Varför ska just du bli staff? Jag bör bli staff då jag tidigare tjänat i Staff-Laget under två månaders tid, jag har vart väldigt inblandad i gemenskapen och format goda kontakter med många inom den. Jag bör bli Staff då jag har den kunskap och vilja som krävs för att utöva rollen som Staff-Medlem. Jag har kapacitet till aktivitet, passion och lojalitet. Jag har även en synnerligen hög mognadsgrad och är kapabel att utöva professionalitet och förståelse vid behov. Jag anser att jag bör bli Staff då jag har de meriterande kunskaper, och de vetskaper som kommer att krävas inom Staff-Laget. Jag bör bli staff då jag har en oerhörd lojalitet till servern och till dess spelarbas, en lojalitet som fortsätter att brinna dag för dag, natt för natt.

Jag bör bli staff då jag uppehåller logiskt tänkande och sunt förnuft, samt att jag är kapabel att uppvisa problemlösande och socialt samspel med andra individer. Min kapacitet till problemlösande gör mig en prima kandidat till Staff rollen, då detta innebär att jag innefattar kapacitet att ta logiska beslut för att lösa problem som spelare kan utsättas för i vardagen. Jag är en individ som följer order från ledningen och gör allt för att förverkliga deras visioner om en bra gemenskap. Jag bör bli staff då jag även har kapacitet att uppvisa ära och förståelse för individer i särskilda situationer där detta kan komma att krävas. Jag är en individ som jobbar hårt för att säkerställa att samspelet mellan spelare och staffs skall fortsätta som normalt, utan rädsla och med mer tillit.

Jag kommer alltid att uppehålla serverns bästa intresse, som mitt egna. Jag kommer att värna om servern och dess spelarbas, värna om de regelverk som satts upp. Jag är heller aldrig rädd för att ta beslut som kan anses jobbiga, det krävs en individ med kapacitet att se det sunda förnuftet och logiken över känslor och liknande saker. Jag ser givetvis känslor som en prioritet delvis, men kommer aldrig att vika mig om ett beslut jag tagit är korrekt, detta betyder att jag är kapabel till att ta de tuffa besluten när det krävs. Att jag är kapabel att uträtta det arbete som krävs av mig. Jag är även en individ med lång livs-erfarenhet, jag har bland annat arbetat inom vården i riktiga livet och har förståelse för människor och delvis psykologi. Jag har inte fått denna erfarenhet gratis, utan har tvingats jobba igenom den. Mina erfarenheter har gett mig en medmänsklighet, en kapacitet till förståelse för individer och deras situationer. Men samtidigt en kapacitet att ta tuffa beslut om det kan komma att behövas.

Jag bör bli staff då mina erfarenheter sträcker sig långt, jag innehar sunda värderingar och en väl-vilja gentemot servern och dess spelare. Jag bör bli staff för att jag anser serverns framtid som en hög prioritet, en prioritet värd att slå vakt om. En prioritet värd att kämpa för. Jag innehar även en bred kontakt med många medlemmar i staff-laget, då de var mina tidigare kollegor. Jag har därför full koll på hur rollen fungerar och hur den bör hanteras. Jag kommer inte att kräva introduktion till rollen, utan kommer direkt att kunna hoppa in i arbetet med servern och dess framtid.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kommer att kunna vara aktiv på servern så fort jag kommer hem från Gymnasiet, detta är mina specifika tider. Räkna med att jag kan vara uppe till 01-02 på natten i de flesta fall, alltså lär det blir åtminstone 6 timmar på vardagar och 10+ timmar på helger, tabell följer nedan.

Måndag: 09:30 - 16:00
Tisdag: 08:30 - 15:00
Onsdag: 10:00 - 15:00
Torsdag: 08:30 - 15:00
Fredag: 08:30 - 15:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i cirka fyra månader nu, och har varit en aktiv medlem i Staden sedan dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare tjänat Staff-laget som moderator, samt som Jobb-Ansvarig, Support Ansvarig, Krim Ansvarig, RP Ansvarig och Servervakt Ansvarig. Jag har därför mycket erfarenhet, jag anser att jag lärt mig av mina tidigare tabbar och att jag är redo för att ta mig an rollen som Helper igen. Jag tjänade Staff-laget under cirka en och en halv månad. Och har tidigare arbetat inom andra communityn som Helper, innan jag valde att komma till Unive. Som Staff inom Unive har jag tagit flertalet beslut, och har över 600 meddelanden på forumet som uträttades under min tid som Staff, bland annat var dessa meddelanden ärenden som (Medlemskaps Ansökningar, Kriminell Ansökningar, Servervakt Ansökningar, Anmälningar och Ban överklagningar).

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation

++++++++++rep var bästa modden, man kan inte hitta en bättre staff än W.Reinhardt <3

Senast ändrad:
+rep lätt den snällaste och guldhjärtat, han förtjönar att komma tillbaka med tanke på hur många han hjälpte och vad han bidrog me

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka