Accepterad W!BØ | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WIBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
235
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wibo_on_top

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Puff Svensson och är 27 år gammal, han är en härlig kille med glatt humör och älskar att få folk att skratta. Puffs uppväxt var ganska tuff, han växte upp i en trasig villa som stank. Han hade en ganska fattig familj med ont om pengar och pappan var drogpåverkad och mamman var alkoholist. Den enda Puff hade vid sin sida var Piff, hans bror. Piff och Puff lekte varenda dag och var bästa vänner, det är dom ännu idag. Puff älskar fotboll och är väldigt intresserad i poliser och polisyrket och det har han varit hela livet. I skolan var han snäll mot alla och hjälpte till med mycket, men har blev mobbad i skolan för att han har en annorlunda röst mot de andra barnen. Men puff klarade gymnasiet med bra betyg och det gjorde hans bror också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka bli polis på server och rpa bra och seriöst. Jag kommer sprida glädje och kärlek till alla och kommer vara väldigt aktiv varje dag. jag har som sagt spelat på andra seriösa servrar och kommer göra det på den här servern också så jag kan rpa väldigt bra och komme göra det för att jag tycker att den här servern är väldigt bra och rolig att rpa på. Jag har läst igenom alla regler så jag har full koll.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man bara ska spela för att det är roligt och kul och inte strida mod reglerna bara för att vinna i ett scenario och det är väldigt viktigt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla serverns regler och här är några av dom: Sunt förnuft, Powergaming, RDM, VDM och NLR.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på andra seriösa servrar där jag har rpat väldigt bra på, jag vill utveckla rp nivån på servern och göra det till en väldigt bra och väligt rolig rp. Jag vill sprida glädje, skratt och kärlek i servern, Puff är väldigt insatt i polisyrket och ni vill säkert ha mer poliser på servern. Jag kommer rpa väldigt bra och väldigt väldigt seriöst.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tror jag inte.

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka