Accepterad Vzobas | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katten.1

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121570652/

Ditt Hex-ID: steam:110000145381b5c

Vad är din discord tagg? 1katten.645

Vem var det som bannade dig? Vet ej då personen som bannade mig heter Abo Hassa och finns ingen som heter så i dcn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: adasda.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte riktigt. Kanske för lall men jag tycker ej det borde vara pban eller indragna och allt vad jag fick. Jag gjorde inget regelbrott heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag träffade några grabbar vid sjukan som jag tyckte var roliga och trevliga. Så vi hoppade in i en saab och bestämde oss för att RPa som twitch streamers. Mitt jobb var då att jag skulle hålla mikrofonen. VI åker ner till grove street för att intervjua folk där. När vi åker ner dit så säger de till oss att dra därifrån och sen tar de vapen och riktar, Då börjar föraren köra iväg och de skjuter på oss medans vi åker, vi åker till ett bostadsområde i närheten och ställer oss i en gränd. Då kommer de som riktade på oss och börjar skjuta oss, De dödar oss och vi får därefter ress för att det var grov RDM. Efter ett tag åker vi återigen runt i grove street men denna gång så ser vi samma grabbar och då skjuter de direkt på oss, Vi försökte inte provocera eller något utan RP:a de börjar jaga oss när vi åker iväg och sen så krockar våran förare och de hoppar ut och riktar. Då får jag en SV ban av Spartan36 för lallare. Jag tänkte att det inte var så smart att åka tillbaka dit men jag försökte förhindra det men våran förare hade andra planer. Efter typ 5 min av SV bannen så ska jag kolla hur lång tid det har gått och då blev jag Pbannad av Abo hassa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Sv-bannen tyckte jag var rätt men pbannen och indragna roller när jag har Medlem och klarat ut min test medlems period är överstyr enligt mig. Och jag hoppas på att det går att bli unbannad och få tillbaka roller om det är möjligt då jag tycker detta är Jätte fel att man ska betala för sina roller och senare bli av med de och bli pbannad utan anledning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 6 gånger tidigare och jag vet några bans. En var pban för c logg det var typ ett år sedan men jag har tagit mycket lärdom ifrån den och att jag ska behärska min ilska. En var emoteabuse och ja jag har lärt mig att jag aldrig ska göra samma misstag igen. Sen kommer jag inte riktigt ihåg mer tror att en till kan ha varit emoteabuse men jag är inte säker. Men nu är jag grön markerad spelare och ja det innebär att jag ej har fått 1 enda ban de senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet ej då jag ej vet vilken anledning jag blev pbannad är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, då jag inte riktigt vet varför och det står inte heller på bannen. Jag vill bara tillägga att jag har klipp på när jag blev SV bannad och vad som hände då om det är nödvändigt att se. Om ni vill ha klippet kan ni skriva till mig på discord eller här. och jag hoppas på att få tillbaka roller om det är möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka