Accepterad Vzlor | Ansökan till Servervakt | Borenstam [Johansson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vzlor

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
68
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Vad heter du på discord? Vzlor#0610

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle anse mig själv som rätt aktiv medlem av Unive, jag spelar oftast Unive cirka 4-8 timmar vardagligt och på helger beroende på om jag har andra ärenden 11+ timmar. Jag ser fram imot att kunna bidra till Unive på ett bra och trevligt sätt!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat FiveM i över ett år och har tagit regelbudna pauser, jag har tidigare spelat Unive till och från som Ickke medlem men bästämde mig för att ta tag i det och bli en medlem och är nu även också Kriminell och super engagerad till Unive. Jag har varit officiellt medlem av Unive i lite över en månad nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har endast blivit bannad två gånger tidigare, utav två av dem har appealats och en av dem som var felaktiga. En av dem var pga lall på piren då jag av misstag använde en weed planta emote och sedan tog bort den då jag förstod att det var fel. Den andra skedde pga att jag och mina polare åkte moped och blev jagade av Polisen medans vi använde Radio. Här har du en bifogad bild: https://gyazo.com/61cda18a8f2073a031a03c94fbd04d6a

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften av en server vakt enligt mitt perspektiv är att underlätta arbetet för Staff, som Server Vakt hanterar man och underlättar arbetet för Staffs genom att hantera mindre viktiga eller mer onödiga rule breaks som t.ex svbanna eller kicka för lall medans man har normal RP precis som vilket fall som helst. En annan väldigt vanlig uppgift som Server Vakt är att dva trasiga/övergivna bilar som tar onödig plats och slösar tiden för Staffs som har annat viktigare arbete att göra. Kortfattat sagt så är målet som servervakt att på ett smidigt sätt kunna underlätta arbetet för Staffs medans man kan ha en relativ normal RP upplevelse.

Som servervakt ska man kunna bidra till en rolig och schysst stämning för alla och ge ut rättvisa straff som passar nivån på det regelbrott som har begåtts. Istället för att bara t.ex banna någon för ett mindre regelbrott i 1 timme kan vara onödigt om det inte passar, istället kanske man ska Kicka personen och ge dem en anledning så att dem förstår vilket fel dem har gjort och hur dem kan förbättra sig medans man har en vettig ton men endå kunna ha en bra attytid. Något som är viktigt att komma ihåg är att man som Servervakt inte bara ska abusa och powergama för ens egen gynning, om jag som servervakt t.ex dör i ett vanligt scenario för att sedan reviva mig själv utan någon vettig anledning anses som abuse och är inte något man ska göra som servervakt, inte för min del iallafall.

Sammanfattat så ska en servervakt kunna bidra till en bra stämmning, ha en schysst ton, kunna hantera stress och olika situationer på ett vettigt sätt. Men framför ALLT ha en bra förståelse för alla grundregler och vara rättvis i sin bedömning.

PS!

Jag gick vidare till intervju tidigare men kunde inte ta intervju då jag inte hade varit medlem i en månad.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna bidra till Unive på de sätt som krävs. Mitt mål är att se till att alla medlemmar och spelare på Unive ska ha en bra upplevelse och ska kunna uppnå och få den bra och höga RP nivå standard vi har på Unive. Jag är en social och extrovert person som älskar att prata och träffa nya människor och jag tror verkligen att jag kan bidra till förbättringen av Unives RP.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är något som inte får förekomma någonstans på Unive. Som servervakt får man tillgång till olika kommand men med detta så får man givetvis ansvar som man ska se till att hålla. Abuse är när en person med makt eller tillgång till speciella funktioner missbrukar sin makt på fel sätt. Inom Unive kan detta vara att t.ex svbanna någon av en felaktig anledning som att man t.ex inte bannar sin kompis bara för att det är ens vän eller liknande. Helt enkelt att använda sina perms på fel sätt. Ett annat exempel på abuse kan vara att jag revivar mig själv efter jag dött utan något som helst anledning att göra det, det är abuse och får inte förekomma. Ser man eller märker att någon staff eller servervakt abusar eller begår korruption är det viktigt att man reportar det eftersom att det är fel!

Tack för din ansökan.
Du har gått vidare i processen. Du måste fullfölja den muntliga intervjun inom 48 timmar.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka