Nekad Frazze12 | Beslut Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frazze12

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
2
Ditt discord namn: .frazzelito

Ditt Hex-ID: steam:1100001307ebc78

Vad för typ av beslut gäller det? Permanent ban för staff diss, indragna roller.

Vem/vilka tog beslutet? zyphe, coldfaith, issa, berdan.

Varför tror du själv att beslutet togs? Såhär, jag förstår beslutet nu dagen efter och ber om ursäkt, jag snackade med issa i krim support och det var så att jag hade shoot on sightat / brist på social rollspel, men från min sida så är det ganska uppgjort att de var båda sidor som gick med på att kriga emot varandra efter ett långt möte på marja lisa som inte gick bra som skedde till att båda parter skulle ut o skjuta mot varandra, nu förstår jag att det var fel från båda sidor men mer från min då jag gick dirrekt för huvudet på föraren i motpartens sida. sedan tyckte jag de var partiskt ärende i supporten och då vart jag både arg och besviken och skrev till berdan att jag tyckte issa var idiotiskt partisk. men de tog de som att jag sa personligt att han var idiot, det var inte så jag menade orden som jag skrev till berdan i pm, men kanske inte formulerade det på fel sätt.

Hur är beslutet felaktigt? Asså de är inte "Felaktigt" men känner att det var lite onödigt från båda sidor att göra det till sådant grovt straff men förstår till 100% hur deras vyn ser ut men för mig såhär jag menade inte "Idiot" ordet personligt till issa, menade mer att det var ett idiotiskt sätt att ta ärendet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Dem själva har beviset, jag har inte fått det ännu.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka