Accepterad vugge | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vugge

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? vugge

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jörgen Eriksson, 56 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Narcissistisk, psykiskt sjuk, stundvis trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jörgen kommer från Boden och växte upp med sin mor och far. När han fyllde 18 gjorde han sin värnplikt i Boden och jobbade sedan kvar inom försvarsmakten och var även på utlandstjänst. Det var på dessa utlandstjänster som Jörgen fick PTSD, därav psykiskt sjuk. Han var alltid mobbad som liten och det har satt spår i hur han idag är. I framtiden vill Jörgen äga en Harley Davidson och köra motorcykel tillsammans med sina kompanjoner längs kusten. Jörgen vill gärna jobba med motorcyklar, ex. reparationer etc.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Jörgen Eriksson, en karaktär med mycket personlighet som kan bidra till många roliga RP-stunder. Bortsett från detta kan jag bidra med en aktiv spelare som alltid hjälper till.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man exempelvis låter en kriminell person råna dig, trots att det är rånaren som går med "vinst". Man inser att det enbart är ett spel och att det är mer värt att bidra till bra och roliga RP-stunder. Detta kan också innebära att man låter poliser arrestera en och sätta en i fängelse, trots att det innebär att man måste sitta tid.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har råkat bryta mot FailRP på en engelsk server men är för övrigt bra på att följa regler. Det var enbart av misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM (Random deathmatch, vilket innebär att man inte slumpmässigt får gå runt och döda eller slå andra spelare, utan det måste finnas en anledning), VDM (man får inte använda sitt fordon som vapen utan god anledning)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket erfarenhet av GTA RP, men främst från engelsktalande servrar. Tycker det lät kul att prova på den svenska RP-scenen också. :)

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka