Nekad Vroxy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vroxy

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? vroxy.1

Ange ditt födelsedatum 18 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det fick mig att ansöka till ma är att jag vill kunna hjälpa få in flera spelare men även att jag har tillräckligt mycket fritid för att kunna ta detta ansvaret. Jag har ju även spelat ett riktigt långt tag på denna server än och kan alla discord regler och övriga regler. Och det sista jag vill tillägga är att jag vet hur allt funkar så som på forumet discord och ingame.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag har lärt mig tillräckligt av rpandet och reglerna och allt som behövs för att vara MA därför känner jag att jag nu vill ta ansvaret att vara MA. Dels för att jag gillar att engagera mig mot andra men även för att jag vill hjälpa folk med att svara på frågor eller något liknande. Jag är väldigt duktigt på att förstå folk och att låta de prata om vad som har hänt i deras perspektiv. Jag har väldigt lätt att förstå folk och väldigt lätt att prata med folk. Jag som MA kommer även att ta mitt arbete seriöst och kommer inte att kasta bort möjligheten om jag nu får den. Jag är redo för större uppgifter och är en riktig sammarbets villigt själv av mig så tror detta kommer att funka riktigt bra sedan är jag även riktigt aktiv och brukar oftast vara på dc den tiden så har tid med riktigt mycket MA. Och om vi säger att vi är i en muntlig intervju tar jag det seriöst och inte lallar och lyssnar.
Därför känner jag att jag är tillräckligt kompetent för att vara MA.
Om jag blir staff så kan jag lova att jag kommer ta vara på det och att svara på ansökningar och göra MA arbete så mycket som jag kan.
Då jag verkligen brinner för att vara MA och ta ansvar för att hjälpa till och att höja rpn på denna servern.
Så som sagt så hade jag verkligen tagit vara på att vara MA och verkligen hjälpa till allt jag kan och hinner som att ta ansökningar och intervjuer hjälpa till och få så många läsa alla regler så servern går framåt.
Sen något jag vill tilläga är att jag kan jävligt många kommands och har riktigt bra erfarenheter från polare

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska bemöta de på ett bra som att alltid lyssna klart bete sig och att man ska tänka på att vällkommna det på denna fantastiska servern. Sedan hade du också kunnat tillägga flera saker så som att berätta förklara och svara på hens frågor.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Hur jag vill påverka betydelsen på medlem är att alla spelare ska kunna grundreglerna och discord reglerna. Och sedan så ska såklart alla medlemmar på denna server ska kunna känna sig bekväma med detta fantastiska communityt vi har på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven för medlemmar på unive är att du ska kunna alla discord regler och grundregler och sedan kunna bete sig i allmänna chatter som en självklarhet.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaret som du har som MA är att du ska kunna ta tillräckligt många ansökningar och intervjuer som du hinner. Och det är de du ska prioritera som MA

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 15:30 till 00 -- Tisdag 14:30 till 23 -- onsdag 15:40 till 00 -- Torsdag 14:30 till 23 -- Fredag 14:00 till 02:00 -- Lördag 12:00 till 3:00 -- Söndag 13:00 till 23:00 -- Lov 13:00 till 03:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte känner att jag har fått ut tillräckligt om hur jag ska arbeta och bete mig som MA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka