Accepterad Vqe | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vqe

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Kaktus6

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet Theo Forslin. Theo är en väldigt omtänksam person och bryr sig om dom i sin närhet. Efter Theo hade gått klart sitt gymnasium visste han inte vad han skulle göra. Men en dag blev han erbjuden om att få börja på ett Universitet i London. På Universitetet kunde man välja vad man skulle vilja ha inreikning mot. Theo hade valt egen företagare. Han trodde detta skulle bli hans livs största dröm och att han aldrig skulle få leva så bra som han skulle få göra där. Efter ett prar månader stog Theo på plats på Universiteten och hade börjat sitt nya liv. Som jag sa tidigare trodde han att detta skulle bli det bästa men det blev det inte. Han hade nu gått på Universiteten ett tag och kände att han inte riktig trivdes. han hade flertal skulder eftersom allt var så dyrt här i London, han bodde även i en 1 som var en hyreslägenhet med saker utspritt överallt på golvet. Han funderade om detta verkligen var rätt val i livet och tänkte sig efter. Efter han funderat i flera veckor så hade han bestämt sig. Han skulle flytta tillbaka till Sverige. Men vart?, han ville inte flytta till sin gamla skruttiga by. Så han valde att flytta till Unive city. Han hoppades på tur denna gången och gissa om det gick vägen. Ja det gjorde det , Theo har nu bott här i 2 månader och har massor av vänner samt trivs bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För jag har höga kunskaper inom rp och speciellt när det gäller scenarion. Jag är bra på att både skapa bra scenarion men också få dom lite extra roliga och spännande. Jag spelar inte för makt och pengar som ni brukar säga är en av huvudreglerna, jag vill sträva efter att skapa alla möjliga coola scenarion. Detta kanske gör att fler tycker det är roligt att rp vilket sedan kanske grundar sig i att de sprider servern till andra så servern blir större och växer. I detta stycke vill jag därför säga att jag gillar att insperera folk och har fått andra att börjat spela på just Unive. Jag har även varit medlem samt krim i över 1 år och varit med i alla möjliga gäng, så jag vet hur man beeter sig i rp men även så kan jag alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med unik rp som får alla partner att tycka att det är kul, t.ex ifall jag är i ett scenario så kommer jag alltid spela för att båda partnerna ska ha roligt och inte bara den ena.

Hur hittade du Unive? Streamers.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka