Nekad Vqe | Ban överklagan (albazy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vqe

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197964854029/

Ditt Hex-ID: 11000010046030d

Vad är din discord tagg? Bluee#3013

Vem var det som bannade dig? Albazy

Hur lång tid var din ban? 7 dagar (har 2 dagar kvar på bannen)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något som inte var okej och bröt mot regeln RDM, jag vet att jag kan bättre, jag förklara mer utförligt nedanför för att få en lättare uppfattning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade precis börjat spela efter ha kommit hem från skolan, han var med i ett gäng så han skulle komma och hämta mig på piren. Medans jag var på piren så fixade jag så min bil blev lagad av meko och snackade runt mest bara, sedan kör jag runt lite och kollar sedan parkerar jag in min bil. Sedan ser jag en av mina kompisar, inte min kompis som skulle hämta mig utan en annan som jag kände igen, då såg jag att någon försökte ta hennes bil (han försökte slå henne), då tänkte jag försvara min kompis så jag började slå honmom, och dum som jag är så fortsätter jag slå han tills han blev medvetslös vilket jag själv vet var dumt och vet att det inte är okej, men som sagt tänkte jag mig inte riktigt för och fattar varför Albazy valde att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban och jag förstår som sagt helt och hållet varför Albazy valde att banna mig. Jag respekterar beslutet som Albazy tog och hade själv tagit samma beslut om jag var i hans sits. Jag vet själv att jag gjorde fel och att det inte är okej det jag gjorde. Jag har tidigare sagt i andra ban överklagan att jag har ett stort problem med att tänka mig för. Jag tänker licksom mig inte för utan tänker på det som händer just nu. Jag försöker alltid tänka på problemen efter men det går inte alltid när jag har andra tankar som är i huvet. Detta är ett återkommande problem som har påverkat mig negatift då jag har blivit bannad för saker som jag egentligen inte skulle blivit bannad för om jag hade tänkt mig för ett steg till innan jag gjorde det. Det vill säga vid detta tillfälle där jag bröt mot regeln RDM och slog ner denna grabb. Som sagt så fattar jag varför jag är bannad och jag förtjänar det, det är 2 dagar kvar på min ban och ångrar det jag gjorde då jag vill spela med mina vänner i helgen, i dessa 5 dagar som jag har varit bannad så känner jag att jag insett vad jag gjort för fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10+. Har ganska många bans och dom flesta är från när jag inte hade fullt koll på hur man rp. Visst jag har blivit bannad flera gånger när jag har varit medlem och icke-medlem men jag har typ inte förns nu lärt mig EXAGT hur det går till. Dom flesta bannsen har varit sv banns i 1 timma av typ suntföruft, eller nått sånt smått pga kaxighet eller nått. Men jag har även fått längre bans så som COPBAIT och FEARRP. I flertal dagar. Av dessa två stora bansen har jag lärt mig att man 1. inte försöker få polisens uppmärksam het( det var en biljakt och så pekade jag finger under tiden som min kompis körde) 2. spela på fearrp (en kille åkte i min bil och så svara han med sme att han hållde en gun mot mitt huvud men jag trodde det var en icke- medlem så jag tänkte skriva i chatten att han inte får hålla på med kriminella gärningar om han inte är kirm (men det fick jag reda på att han var). samtidigt som jag skrev försökte jag rp på. Jag har lärt mig hur man beter sig bland folk när det gäller RP och även hur man ska hantera situvationer så som när jag bröt mot regln copbait och bröt regeln fearrp. Jar har även blivit bannad några gånger som varit felaktiga som jag har fått unban på och har fått rätt till unban efter jag skrivit en ban överklagan. Dock på senaste tiden har jag inte blivit bannad så mycket, sen jag kom tillbaka till Unive för 2 månader sen skulle jag tippa på att jag blivit bannad typ 2/3 gånger vilket är lite jämfört med hur mycket jag blev bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag defenetift kunnat gjort. Vid varje ban så hade man alltid kunnat gjort något annorlunda. Jag hade bland annat kunnat tänka mig efter, är det verkligen okej att slå ner en grabb på piren, nej. Men det är något som jag inte tänkte på just i stunden vilket jag ångrar att jag inte gjorde, jag vet att jag har gjort fel och jag fattar varför jag är bannad, jag förtjänar att vara bannad, men eftersom jag vet att jag kan bättre så skriver jag denna bann överklagan. Som sagt är jag som person i min rp väldigt kreativ och gillar att skapa kreativa scenarion, vilket jag absolut inte gjorde den här gången, det är tvärt om i vad jag har som mål i min rp, därför ångrar jag mig verkligen och det kommer absolut inte upprepas. Jag hade även kunnat struntat i att slå person och prata mig ur situation eftersom man kan alltid snacka sig ut ur en situation istället för att ta till med våld.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort. Jag har lärt mig att alltid tänka mig för ett steg extra oavsätt vad jag gör för scenario, vart jag är, eller vad jag gör. Att tänka sig för är väldigt viktigt för att unvika regelbrott. Jag har också lärt mig att inte alltid tänka att våld är vägen ut utan att prata sig ur situationen då det ger mycket bättre följder istället för att man ska bli bannad. Samanfattat så fattar och respekterar jag varför Albazy valde att banna mig och hade som sagt gjort samma beslut om jag var i hans sits.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka