Nekad voxy | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

voxy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? voxy1337

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Kristian Larsson är en kille som vill bli kriminell och söka till ett gäng. Han gillar att köpa bilar, trimma bilar och hänga med kompisar.
Kristian är född 1999-03-13 han hade en bror men han gick bort. Kristian blev därför hjärt förkrossad och var nära att ta livet. Därför pratade han med en psykolog som sa att han skulle flytta till en annan stad och sen så hamnade han här i Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att jag håller en bra rp nivå inget lall, jag reportar ifall jag hittar en bugg. Jag gillar att hjälpa folk t.ex. vart man hämtar ut id kort, vart man lagar bilen och hur man kan tjäna pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar för att vinna själv, utan för att båda sidor ska ha en chans att vinna samt ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? copbait. det innebär att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet till exempel drifta bredvid polisen eller gasa på när man kör bredvid polisen så att dom jagar dig. VDM vehicle deathmatch det innebär att man använder bilen som ett vapen och kör över folk utan bakomliggande scenario. RDM Random deathmatch betyder att man börjar slå eller döda någon utan bakomliggande scenario. NLR No life rule betyder att om man dör får man inte komma ihåg vem som avrättade dig eller vart, och sen säga till polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på ortenwave, netan roleplay och nexus roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är seriös när jag roleplayar inget lall som sagt som man kanske tror en 13 åring gör när dom spelar.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning och frågan om vad det innebär att spela för motpartens vinst. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka