Nekad Hallå_mannen | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hallå_mannen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? korven_ab

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kristian Svensson och han bor i en stor lägenhet med sin familj i staden Göteborg, Kristian har många kompisar men han har några bästa kompisar som heter Olof, Jens och Martin som han växte upp med och han hänger oftast med dom på fritiden. Kristian har två syskon som heter karl och Johan, även fast han har syskon så har Kristians föräldrar kunnat ge alla tre barnen en väldigt bra uppväxt. På skolan där Kristian och hans bästa vänner går fanns en elak kille som brukade reta Kristian och hans vänner och det gjorde att Kristian och hans vänner gick hem från skolan ledsna och arga på han som retas, men en dag fick Kristian nog och slogs tillbaks så hårt att han som retades började blöda näsblod och det gjorde att han som brukade retas slutade och det var väldigt bra för Kristian och hans vänner men konsekvenserna för det han gjorde gillade inte alla i staden så folk i staden började hata Kristian och hans familj mer och mer tills Kristian och hans familj inte orkade med allt hat mer och bestämde sig för att flytta till en ny stad som heter Unive där Kristian och hans familj kan få en ny start på sina liv och träffa massa nya människor och kompisar dom fick även massa nya möjligheter till jobb, Kristian valde att börja jobba som en skattjägare där han tjänade massa pengar som han kunde använda för att hjälpa sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra, rolig och väldig realistisk RP där jag även kan följa alla regler och försöka göra så bra scenarion som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man får motpartens sida att också tycka det är rolig att RPa med dig och det gör också att du tycker det är rolig för att du vill inte göra ett scenario som du tycker är tråkigt för dig att RPa. Så det blir att man gör ett rolig scenario där du tycker det är rolig och din motpart tycker det är rolig och du kanske kan låta dem vinna scenariot för senare kanske dem startar ett scenario mot dig som tack och du får tillbaka ett rolig scenario där du kanske vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Suntförnuft - betyder att man ska tänka realistiskt som om det vore irl. Fear Rp - Betyder att man ska värna om sitt liv i den situationen man befinner sig i. NLR - Man får inte komma ihåg något från scenariot ïnnan om du har dött. Powergaming - Du ska rpa på dina skador om du tillexempel har krockat eller ramlat. Där var några regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Ditt dc konto måste vara 3 månader gammalt!

Du får ansöka igen när ditt dc konto är 3 månader. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka