Nekad voxy | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

voxy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? voxy1337

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Kristian Larsson är en ganska ung kille som vill utforska staden samt lära sig nya grejer och kanske komma in i kriminaliteten
Kristian är en ganska lugn grabb han gillar snabba bilar och han är ganska känslosam. Kristian är 23 år men fyller 24 i mars.
Kristian har inga föräldrar eftersom han blev adopterad av en familj, men dom kunde inte ta hand om Kristian för dom var alkoholister.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till roliga men seriösa senarion. Och en bättre rp nivå hos dom runt kring mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa så att det är likt verkligheten så båda har chans att vinna. samt att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? copbait. det innebär att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet till exempel åka och drifta brevid polisen eller försöka få det att jaga dig. sunt förnuft att man spelar och tänker '' hade jag gjort det här i verkligheten'' eller att man tänker det här är nog inte så realistiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. jag är bra på att lyssna när folk pratar och att ta det lugnt.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? rolig person, seriös, säger inte så fula saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka