Accepterad voxy | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

voxy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448364614/

Ditt Hex-ID: 110000158b29646 (Hex)

Vad är din discord tagg? voxy1337

Vem var det som bannade dig? Zem

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-31 190705.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde över 80 i stan och jag vet om att jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en av mina in game kompisar åkte kring ett av våra områden sen var det några där så vi stack och dom sköt efter oss och hoppade in i deras bilar och dom jagade oss och då körde jag runt 220 kmh och då sen skulle jag hämta en kompis på torget och när vi rulla därifrån såg jag en av deras gängmedlemmar så jag gasade fullt därifrån eftersom vi fortfarande är deras fienden och dom antaglien hade gjort skjutit oss direkt när dom såg oss om vi inte hade dragit och då blev jag bannad i 5 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig. Vi såg dom och gasade därifrån för att vi inte ville bli tagna av dom eftersom dom hade skjutit oss igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2gnr en gång när jag fråga om nån var krim (första dagen på servern) och en gång när ingen var inne på servern stod jag och en kille på marja parkeringen och han frågade vilket gäng jag var i och jag svarade på frågan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? åkt in i en gränd kanske så dom inte hittat oss

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag skulle inte kört så fort därifrån utan istället en gränd men jag är krim och dom skulle nog skjutit oss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka