Nekad vossy1111 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vossybop

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/skreja/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e7dd4ac

Vad är din discord tagg? vossy1111

Vem var det som bannade dig? Philip320 BanID: Flamingo-dynamit-3409

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej! Oj detta blir lite stelt, men jag blev bannad när jag precis avgått som staff, (fått alla indragna roller) jag ska vara helt jävla ärlig med er, jag spoofade mig in ish 1 månad efter jag blev bannad, då jag fick klacksko ban, köpte även krim, det var då hedghog bannade mig. Sedan har jag varit inne på servern och lallat, då jag hade en månads spoofer. Gjort lite dumheter. Allt dedär är fel fattar inte äns varför jag gjorde de för första början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne med en polare som icke medlem och sprang runt och snackade med folk. Sedan skulle jag gå in efter restart och då var jag klacksko bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, ni kan lägga allt på mig ni har gjort helt rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lång historia, 320 vet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit så jävla dum och gjort dessa grejer, jag ber så jäkla mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig ska vara kriminell igen. Då jag är så trög och alltid gör något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ye

förlåt för mitt beteende, det ska förändras på riktigt. Jag menar verkligen det

320 jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende, jag ska göra de bättre för mig och visa vem jag egentligen är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka