Nekad vossy1111 | Ban Överklagan[Liomspi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vossybop

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/skreja/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e7dd4ac

Vad är din discord tagg? vossy1111

Vem var det som bannade dig? Philip320 BanID: Flamingo-dynamit-3409

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tja, jag blev bannad för "problemspelare" då jag blev bannad direkt efter jag blev demotad som staff. Pågrund av min bakgrund som philip320 vet. Sedan spoofade jag in mig 1 månad efter min ban och blev kriminell. Men blev sedan bannad för spoofer. Då jag hade en månads spoofer så använde jag den för att gå in och lalla samt leta triggers. Fattar att de jag gjort var fel och kommer ej att upprepas, jag är en bra människa i botten, men dras in i sådan skit då man hängde med fel personer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne med en polare, vi gick runt och snackade med folk, vi skojade med folk att vi becknade mango osv. Sedan så blev det restart och då var jag klacksko bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var icke en felaktig ban. Jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lång historia, 320 Vet historian.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köpt en spoofer på 1 månad, inte spoofat mig in, inte köpt fusk. Inte varit så jäkla trög att försöka vara en problemspelare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att jag aldrig ska röra något med fusk, respektera att man blir bannad. Inte hänga med fel personer, samt inte falla för grupptrycket, och tänka med hjärnan och inte arslet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka