Accepterad Vonsek384 | Ban överklagan [Lenny Rakblad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vonsek384

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lucasxdxd/

Ditt Hex-ID: 11000010ac5e264

Vad är din discord tagg? von#3689

Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? 4 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Frågar om att få köpa "knark" på pirren, Lall & Suntförnuft ~Jacob Akerman.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte köpa "knark".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt och var väldigt tydligt berusad. Jag gick runt och frågade ett par kriminella personer på piren ifall dem kunde möjligtvis sälja "en knark". Securitas kom och kallade på polis och jag rollspelade kring LOB lagen. (omhändetagandet av fulla personer.) Polisen var påväg och Securitas skulle omhändeta mig när jag blev bannad mitt under ett scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag borde inte ha gått och frågat om att köpa knark på en sån sådan allmän plats som piren. Det var fel av mig. Om man skall göra det ska man göra det på mer diskreta ställen, som t.ex ett shady kvarter eller någon annanstans som typ en gammal fabrikslokal. Jag gjorde fel av mig och det kommer inte ske igen. Jag har lärt mig en läxa och har lärt mig utan mina fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka köpa "en knark" på andra ställen, eller helt och hållet inte gjort det alls. Men jag tycker det är dåligt av Jakob att banna mitt under ett aktivt scenario. Jag förstår dock att jag inte skall göra detta något mer, då det inte är så värst realistiskt. Jag är ångerfullt över det jag gjorde och det kommer inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Man får inte rollspella om att köpa "en knark", även fast det är rollspell omkring LOB lagen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka