Accepterad Vonsek | Ban överklagan [Adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vonsek

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Användarnamn: Vonsek

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lucasxdxd/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: vonsek

Vad är din discord tagg? Vonsek#1337

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp suntöfrnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag juckade på personer på gatan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick fram till min kompis på gatan och började sexuellt trakassera honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja; Jag betedde mig som en idiot och gjorde något som jag inte (Tro det eller ej) skulle ha gjort i verkligheten. Att begå sexuella trakasserier och sådana brott är verkligen inte något att skämta om. Detta var inte roligt på något sätt. Jag stal samt min polares bil på öppna gatan vilket är VÄLDIGT konstigt. Det hade ingen annan gjort i verkligheten. Jag var dessutom icke maskerad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag satt mig i en person som jag inte kändes bil och började byta radiokanal och slutade inte. Jag märkte därefter att jag var extremt jobbigt och detta är inget som jag, eller någon annan skulle ha gjort i verkligheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, off the bat så skulle jag inte ha juckat på någon på gatan. Det är något som inte är roligt, och något som många kvinnor i verkligheten måste gå igenom och det är inte roligt på något sätt. Jag skulle också ha haft på mig en mask när jag försökte stjäla bilen. Eller så kunde jag ha låtit bli det helt och hållet!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte göra något som jag inte skulle ha gjort i verkligheten. Jag kommer inte gå runt och sexuellt trakassera någon. Det är inte kul. Ingen skall behöva uppleva sådant.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka