Accepterad Vonsek | Ban överklagan ´[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vonsek

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lucasxdxd/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: vonsek

Vad är din discord tagg? Vonsek#9078

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? Inte helt säkert, tror ca 7-8 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Åker från trafik stop - Anders Bergman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot server regeln vilket var väldigt dumt av mig och något jag ångrar, och För att jag åkte från ett trafikstopp som att jag hade något att dölja.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen stoppade mig efter att jag har kört på fel sidan vägen. Dem kommer fram till mig och börjar prata, och då drar jag ifrån polisen. Jag kör iväg från dem och dem inte hinner ikapp mig, och det är då dem bannlyser mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag borde inte ha stuckit ifrån polisen i ett trafikstopp. Jag bröt mot en av de grundläggande server reglerna vilket var sunt förnuft. I verkligheten skulle man inte ha åkt iväg

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hoppade in i en killes bil och satte på hans radio, till vilket han blev arg och bannlyste mig för sunt förnuft. Vilket var fullt förståeligt, jag kände inte personen så det var dumt av mig att göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Egentligen borde jag bara ha varit lugn och stannat kvar vid polisen. Jag hade inget att dölja, så fanns ingen anledning för mig att sticka därifrån. Jag borde bara ha låtit polisen gjort sitt, tagit protokoll, gett mig böter sedan hade vi varit klar med det. Det är sunt förnuft att inte sticka iväg från ett simpelt polisärende som ett trafikstopp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag kommer inte sticka ifrån en sådan simpel polisåtgärd, och bara låta dem göra sitt. Det hade sparat oss båda två extremt mycket tid, och hade varit mer realistiskt och bidragit till bättre Roleplay på Multistaden. Jag kommer även analysera situationerna och hantera dem på ett simpelt och smidigt sätt som jag hade gjort i vårat verkliga liv. Dvs inte sticka ifrån Polisen under ett trafikstopp :P

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka