Accepterad Vonix | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vonix

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
57
Användarnamn: Vonix

Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Hur gammal är du? 15år - 2005

Vad heter du på discord? Vonix#7329

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så spelar jag när jag känner för det och på helger brukar jag spela nästan hela tiden t.ex nu burkar jag sitta ifrån 13:00 - 03:00 som så jag är rätt aktiv på denna server och jag tycker denna server är mycket bra!!

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en person man kan lita på och skulle jätte Järna bli servervakt för att lära dom så dom lyder reglerna och bidra mycket till servern och att jag spenderar mycket tid på denna server och vill ha något mer att göra. Jag är en person som gillar att RP:A och är rätt bra på det och vet hur jag ska göra i vissa lägen.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag brukar träffa många som bryter mot reglerna som finns i servern och jag vill att dom ska lära och förstå att dom har gjort fel eller säga till dom att inte göra som dom håller på med och försöka få dom förstå att det inte är okej. + kunna bidra till servern mycket // Mvh Markus :)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Nej, kan ha varit i början när jag spela på denna server för då fattade jag nästan inget men nu kan jag rätt mycket

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nja, spelade på några andra servers men det var inte alls så länge + har lagt mer tid på denna server

Vidare till intervju, ta kontakt med en servervaktsansvarig för att anordna en tid.

Mvh,
AprimoX

Godkänd efter muntlig intervju hållts.

Låser och arkiverar.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka