Accepterad Von. | Ban Överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ADHAWIDHIAUWHDJ/

Ditt Hex-ID: steam:110000100c70bdc

Vad är din discord tagg? Von.#0059

Vem var det som bannade dig? Vible.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: the-batman-movie-2021-art-uhdpaper.com-4K-3.2615-wp.thumbnail.jpg Kan ej skicka kom pm för bild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag anser det som att han trodde jag var delaktig i scenariot som dem hade haft vid de huset dem var med. Och när han sa åk så råkade jag köra överhonom och då jag antar att han ser de som att jag ville ha ett för steg i ett scenario igenom att köra på honom efter han skrek kör här ifrån!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Att som hände var att jag åkte för att hämta min bil som hade blivit stulen och min dator är inte den bästa så jag kan inte alltid se folk direkt men jag hade nu toggleid medans jag körde för jag var precis vid trygghansa. Då av min kompis kör framför mig men stannar framför ett hus och då jag hör att de är poliser som säger upp med händerna m.m och sedan så vad jag antar är vible SKRIKER åk härifrån åk åk och jag kan ej se folk som sakt så jag vet ej vad jag ska göra då jag ej vet om nån riktar på mig eller nåt. Och jag var ej inblandad i nåt där då allt jag har gjort är att försöka styra upp mitt gäng till de bättre med bättre rp. Och vi har ej nåt med polisen att göra ännu. Men då kör jag framåt och antagligen omedvetet kör över honom. Och kommer även ihåg att jag flertal gånger sa men då får du flytta på dig men de gjorde han antagligen inte, och de var ej på något sätt för min fördel att köra över honom då han släppte mig fri skrek att jag skulle åka. plus att jag inte ens hade nåt kriminellt på mig så jag har inte fått en enda fördel av detta och de var ej min plan från första början. Jag ville bara ta ifrån platsen då han skrek att jag skulle åka härifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag måste då tyvärr säga att jag anser det som en felaktig ban av Vible. Då jag ej körde på honom medvetet, och jag ej körde på han med att få ett övertag i ett scenario jag ej ens var delaktig i. Och jag tycker även också att grov vdm var de ej då jag även sa då får du akta så jag inte kör på dig mist 1 gång eller fler och de kommer jag ihåg att jag gjorde iaf.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har varit för powergaming då jag har varit dålig med att rpa med /me och /sme på skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vet inte riktigt då min dator inte hann lada in Vible och dem andra poliserna i tid. Och samt ser jag ej det som vdm då han själv skrek kör och jag sa då får du akta, plus att jag körde på han omedvetet och att jag varnade honom och använde de inte som ett övertag i scenario så han lämnade mig fri igenom att skrika åk här ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej faktist inte riktigt på jag anser att de var mina dator inställningar som var för sega men visst ska försöka åtgärda dem nya delar till min dator men allt kostar pengar och kan ej lova att de sker denna vecka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. OBS frankho bad mig att tagga honom i den. Och jag kan ej skicka screenshots då de är fel på min strech på datorn men kan skicka via pm.

Tjena @Von. Jag väntar fortfarande på underlag från vible och undertiden slänger jag över ärendet på @Philip320 så får han kika!

Tja, har snackat med vible nu och vi har kommit överens att korta ner bannen till vdm1 Vilket mäts i hur många bans du har sedan tidigare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka